انواع مختلف برس مو. آنها برای رشد مو حیاتی هستند

به گزارش وبلاگ پتول، نوع، بافت و طول موهای شما، نوع برس موی که شما باید استفاده کنید را مشخص می کند. بهترین نوع برس مو را انتخاب کنید.

انواع مختلف برس مو. آنها برای رشد مو حیاتی هستند

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

نوع، بافت و طول موهای شما، نوع برس موی که شما باید استفاده کنید را مشخص می کند. بهترین نوع برس مو را انتخاب کنید.

چقدر به انتخاب برس مو اهمیت می دهید.؟ بیشتر ما به سختی به چیز دیگری نگاه می کنیم، اما نگاه کردن به برس مو اینگونه نیست نیست؟ انتخاب برس مو بسیار مهم است، بسته به مدل موی شما انتخاب برس موی می تواند متفاوت می باشد برس مو می تواند منجر به ریزش مو شود. شما همچنین باید بدانید که برس مو برای چه چیزی استفاده می شود. در این مقاله، ما به شما تمام اطلاعات لازم را که برای انتخاب برس لازم می شود را می دهیم.

انواع

نوع پهن

دارای یک سطح گسترده و مسطح است. این برای شیک کردن موهای بلند و هموار کردن آنها هنگامی که خیس است استفاده می شود. شانه کردن با سایز بزرگ باعث افزایش حجم موهای شما می شود، در حالی که یک برس مو به شما کمک می کند تا موهای طولانی را صاف و هموار کنید. این برس همچنین زمان خشک شدن را کاهش می دهد، زیرا در طی یک بار میزان زیادی مو را می گیرد. این نوع برس مو باید 3 اینچ عرض داشته باشد.

برس بالشتک مانند

ابن نوع برس مو دارای یک بالشتک لاستیکی پر هوا در پایه، است. که دندانه ها از این کاسه لاستیکی خارج می شوند، که به سختی به پوست سر کمک می کند. دندانه این برس ها معمولا گرد هستند. این برس مو در صاف کردن موهای بلند هم کمک می کند و برای مدت طولانی گره آن را آزاد می کند.

برس ماسوره ای

این نوع برس مو برای مدل مو استفاده می شود. این معمولا یک پایه مستطیلی برای دندانه ها دارد و دارای بسکمک کاربردها است. این نوع برس مو در افزایش حجم موهای کوتاه کمک می کند.

برس گرد

برس مو شعاع برس هستند که به طور گسترده ای برای مدل مو استفاده می شود. این نوع در حالت یکنواختی موهای میانه بسیار مفید هستند و در عین حال فقط با برس کردن می چرخند و به سمت انتها می فرایند. این برس ها دوار هستند و سطح 360 درجه دارند. این برس های مو معمولا برای خشک کردن موها استفاده می شود. یک برس موی نیمه شعاعی چیزی جز یک برس شعاعی دقیقا به نصف نیست.

برس گرمایی

یک طرف این برس صاف است در حالی که دیگر منحنی با برس است. این نوع برس واقعا منحصر به فرد است. آنها در بین آنها مواد گرمادرمانی دارند. بنابراین، حتی در صورت خشک کردن مو، با گرما با استفاده از این برس مو گرم می شود به همین دلیل، گرما نه تنها بر روی سطح مو اثر می گذارد، بلکه به طور داخلی در حالی که شانه می کنید موها را خشک می کند. شما فقط باید مراقب باشید زیرا برس مو گاهی اوقات واقعا گرم می شود، و باعث سوزاندن می شود. این نوع برس در اشکال های صاف و دوار در دسترس هستند.

برس موی نظامی

دارای دسته نیستند. آنها فقط دارای پایهای با دندانه ها هستند که قرار است در کف دست نگه داشته شوند و سپس موهای خود را صاف کنید. این نوع برس مو معمولا از طریق مردان یا زنانی که دارای موهای کوتاه هستند استفاده می شود. برخی از این ها یک پایه ساده دارند، اما برخی از آنها دارای یک بالشتک هوا هستند. بسته به میزان مصرف شما، می توانید از مارک های فولادی ضد زنگ، نایلونی، را انتخاب کنید.

برس دریچه دار

تنها هدف از این دریچه ها این است که حرارت را در حالی که موها را خشک می کنید هدایت کنید. گردش گرما به زیبایی ظاهر مو کمک می کند و همچنین باعث می شود که مدل بیشتر شود. این برس دارای یک دسته است زیرا از مواد مشابه با دسته ساخته شده است.

برس دندانه دار

این دندان ها یکی از قدیمی ترین ابزارهایی است که برای شانه کردن مو استفاده می شود. موادی که معمولا برای ساختن پایه استفاده می شوند، پلاستیک ABS، پلی اتیلن یا چوب راش می باشد.

حالا که همه این انواع مختلف برس مو را می شناسید، یکی از بهترین ها را انتخاب کنید. انتخاب برس موی مخصوص مناسب برای هدف درست می تواند مفید باشد زیرا باعث کاهش سایش مو، افزایش حجم، جلوگیری از شکستگی غیر ضروری، و افزایش رشد مو می شود. به یاد داشته باشید که برس های مو نه تنها گره ها را مرتب می کنند، بلکه گردش خون پوست سر را افزایش می دهند، در نتیجه رشد مو را افزایش می دهد. تمیز کردن برس مو ساده است. شستشو را می توان در خانه با شامپو وآب انجام داد.

منبع: راسخون

به "انواع مختلف برس مو. آنها برای رشد مو حیاتی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع مختلف برس مو. آنها برای رشد مو حیاتی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید