رجا طرح ویژه ای را برای مسافران متولد دهه فجر اجرا می نماید

به گزارش وبلاگ پتول، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، رجا طرح ویژه ای را برای مسافران متولد دهه فجر اجرا می نماید.

رجا طرح ویژه ای را برای مسافران متولد دهه فجر اجرا می نماید

معاون اجرایی این شرکت گفت: رجا به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل مسافری ریلی کشور و پیشرو در ارائه خدمات نوین، در راستای بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر در بازه زمانی 12 الی 22 بهمن تسهیلات سفر را برای متولدان این دهه در نظر گرفته است.

رضا عصاری اضافه کرد: در قالب این طرح، 25 درصد تخفیف برای متولدان 12 الی 22 بهمن سال 1357 و 20 درصد تخفیف برای متولدان 12 الی 22 بهمن سالهای پس از 1357 که قصد سفر در بازه حرکتی 12 تا 22 بهمن امسال مصادف با ایام پیروزی انقلاب اسلامی را دارند، ارائه می گردد.

رضا عصاری تأکید کرد: اعمال این تخفیفات درصورتیکه متقاضیان به وسیله وبسایت رجا اقدام به تهیه بلیت نمایند، بدون احتیاج به هیچگونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت اتوماتیک و بدون محدودیت راستا انجام می گردد.

معاون اجرایی شرکت رجا در مورد اجرای پروتکل های بهداشتی در قطارهای رجا یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را با شعار سفر هوشمند (سفر+سلامت) اعم از کنترل شرایط سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی نماینده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و … اجرا می نماید.

منبع: همگردی

به "رجا طرح ویژه ای را برای مسافران متولد دهه فجر اجرا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجا طرح ویژه ای را برای مسافران متولد دهه فجر اجرا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید