عارف غلامی: مسئولان باشگاه کوشش نمایند تا مسائل استقلال حل گردد

به گزارش وبلاگ پتول، عارف غلامی بعد از پیروزی آبی پوشان برابر نساجی گفت: این بازی از آنجایی بسیار حائز اهمیت بود که می بایست بعد از چند روز تعطیلی با برد شروع می کردیم تا به همان فرایند پیروزی های سریالی باز می گشتیم.

عارف غلامی: مسئولان باشگاه کوشش نمایند تا مسائل استقلال حل گردد

مدافع آبی پوشان در مورد ملاقات آینده این تیم مقابل سپاهان بیان داشت: همه بازیها برای ما مهم است، اما حساسیت بازی با سپاهان بیشتر است چون این بازی شش امتیازی است و امتیازات آن ارزش بیشتری پیدا می نماید و شاید در سرنوشت نهایی ما هم تاثیرگذار باشد.

وی در مورد واریزی های باشگاه استقلال گفت: من در این خصوص صحبت نمی کنم. تاکنون که من پیامک واریزی نداشتم، اما ترجیح می دهم در این خصوص صحبت نکنم. در عین حال از مسئولان باشگاه هم انتظار دارم تا کوشش بیشتری نموده و مسائل را حل نمایند تا بازیکنان و اعضای کادر فنی هم با آسودگی خیال بیشتری کارشان را دنبال نمایند.

غلامی در مورد بالاتر قرار دریافت استقلال از پرسپولیس گفت: این موضوع برای طرفداران مهم است. اما ما تمرکزمان را می گذاریم روی حریفان تا با جمع آوری امتیازاتی که در پیش داریم بتوانیم این موقعیت را حفظ نموده و آن را بهبود بخشیم.

بازیکن تیم استقلال در سرانجام گفت: انتظارات از این تیم بالا است و ما باید همه کوشش مان را به خرج دهیم تا این انتظارات را برآورده نماییم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عارف غلامی: مسئولان باشگاه کوشش نمایند تا مسائل استقلال حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عارف غلامی: مسئولان باشگاه کوشش نمایند تا مسائل استقلال حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید