قطع تک درخت زیبای ساحل دَرَک بلوچستان

به گزارش وبلاگ پتول، فرماندار زرآباد گفت: تک درخت نخل ساحل زیبای دَرک شهرستان زرآباد شب گذشته به وسیله افراد ناشناس قطع شده است.

قطع تک درخت زیبای ساحل دَرَک بلوچستان

نعمت الله نجاری در گفت وگو با تسنیم در زرآباد گفت: تک درخت نخل ساحل زیبای دَرک شهرستان زرآباد شب گذشته به وسیله افراد ناشناس قطع شده است.

فرماندار زرآباد با اشاره به اینکه پیش از این به وسیله وزارت میراث فرهنگی در لیست آثار طبیعی کشور به ثبت رسیده بود، بیان نمود: این درخت چشم انداز ای بسیار زیبا و تماشایی در ساحل روستای درک ایجاد نموده بود و سالانه توریستان زیادی برای ثبت تصویر با آن به این منطقه مراجعه می کردند.

وی با اشاره به اینکه تک درخت نخل درک که چندین دهه قدمت داشته به نوعی نماد روستا محسوب می شد و مردم محلی از این واقعه ناگوار به شدت ناراحت شده اند، گفت: پیگیری برای شناسایی و برخورد با عوامل این اقدام ناشایست ادامه دارد.

نجاری با اشاره به اینکه روستای توریستی درک محل تلاقی کویر و دریا محسوب می گردد و منظره ها طبیعی آن سالانه تعداد زیادی توریست را از داخل و خارج از کشور به زرآباد جذب می نماید، گفت: امروز با همت اهالی روستا نخل دیگری جایگزین تک درخت ساحل درک شد تا نماد این روستا مجدداً احیا گردد.

منبع: فرارو

به "قطع تک درخت زیبای ساحل دَرَک بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع تک درخت زیبای ساحل دَرَک بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید