ناصریه عراق ملتهب شد، اغتشاشگران یک مقر را به آتش کشیدند

به گزارش وبلاگ پتول، ایرنا نوشت: اوضاع در ناصریه مرکز استان ذیقار در جنوب عراق روز به روز وخیم تر می شود و عده ای از اغتشاشگران امروز پنجشنبه مقر نیروهای واکنش سریع وابسته به وزارت کشور عراق را به آتش کشیدند.

ناصریه عراق ملتهب شد، اغتشاشگران یک مقر را به آتش کشیدند

به گزارش رسانه های عراق، عده ای از اغتشاشگران با حمله به مقر نیروهای واکنش سریع که اخیرا برای برقراری امنیت و نظام در ذیقار به این استان اعزام شده بودند، آن را به طور کامل به آتش کشیدند.

مقامات استان ذیقار برای کنترل اوضاع، مقررات منع تردد خودرو و افراد را در این استان اعلام کرده اند اما گزارش رسانه های عراق حاکیست که جمعی از تظاهرکنندگان پل الزیتون و النصر در مرکز ناصریه را تحت کنترل در آورده و علاوه بر مقر نیروهای واکنش سریع، یکی از انبارهای مواد غذایی را به آتش کشیدند.

گزارش های ضد و نقیضی از آمار بالای کشته ها در این استان در نتیجه درگیری های شدید بین نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان حکایت دارد که برخی تعداد کشته ها را تاکنون 13 نفر و زخمی ها را 118 نفر ذکر کرده اند.

استان ذیقار و به ویژه شهر ناصریه در طول هفته های گذشته شاهد یکی از خشن ترین شیوه های اعتراضات بوده است و گفته می شود که حزب منحله بعث و جریان های منحرفی مانند یمانی و صرخی بیشترین حضور را در این شهر دارند و برای همین ناصریه شاهد خشن ترین شکل اعتراضات اجتماعی است.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "ناصریه عراق ملتهب شد، اغتشاشگران یک مقر را به آتش کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناصریه عراق ملتهب شد، اغتشاشگران یک مقر را به آتش کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید