پیشرفت فیزیکی 85 درصدی تصفیه خانه شهر بلداجی

به گزارش وبلاگ پتول، مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: تصفیه خانه شهر بلداجی 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت فیزیکی 85 درصدی تصفیه خانه شهر بلداجی

احمدرضا محمدی با بیان اینکه تصفیه خانه شهر بلداجی 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای تکمیل این طرح به 25 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است که با تأمین اعتبار این پروژه در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون سه کیلومتر از اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار ولیعصر شهر بلداجی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

وی اضافه نمود: مطالعات فاز 2 تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سفیددشت با مشاور انعقاد قرارداد شده و مجوز ماده 23 اخذ شده است.

محمدی اظهار کرد: اعتبار مورد احتیاج این طرح بیش از 50 میلیارد تومان برآورد شده که در صورت تأمین اعتبار مورد احتیاج به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه شهر فرادنبه نیز 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پیمانکار این طرح در حال نصب تجهیزات الکترومکانیکال است.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: 72 میلیارد تومان جهت تکمیل تأسیسات شبکه جمع آوری فاضلاب شهر فرادنبه مورد احتیاج است.

وی مطرح نمود: شبکه جمع آوری فاضلاب مورد احتیاج در شهر فرادنبه 53 کیلومتر است که 33 کیلومتر آن اجرا شده است.

محمدی اضافه نمود: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طول یک هزار و 500 متر در فاز یک محله الهیه با اعتبار 2 و نیم میلیارد تومان در حال اجرا است.

محمدی اضافه نمود: سه کیلومتر به جای مانده اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب فاز 2 محله الهیه در صورت تأمین اعتبار 10 میلیارد تومانی اجرا و تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پوشش شبکه فاضلاب در سطح استان چهارمحال و بختیاری 65.7 درصد است، گفت: شهرستان بروجن در ایجاد و توسعه شبکه های فاضلاب و تصفیه خانه در استان پیشتاز بوده است.

محمدی اضافه نمود: با تأمین اعتبار بیش از 160 میلیارد تومان، جمعیت زیر پوشش فاضلاب در این شهرستان به 100 درصد خواهد رسید.

وبلاگ پتول چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیشرفت فیزیکی 85 درصدی تصفیه خانه شهر بلداجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت فیزیکی 85 درصدی تصفیه خانه شهر بلداجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید