چه کسی اطلاعات غلط تنیس ایران را به فدراسیون جهانی می دهد؟

به گزارش وبلاگ پتول، فدراسیون تنیس که مثل تعداد دیگری از فدراسیون های ورزشی منتظر مشخص تکلیف رئیس چهار سال آینده است در مدت سرپرست احمد نامنی با حواشی زیادی روبرو شده که دردسرهایی را برای این فدراسیون ایجاد نموده است.

چه کسی اطلاعات غلط تنیس ایران را به فدراسیون جهانی می دهد؟

یکی از تازه ترین ابهاماتی که در مور این فدراسیون مطرح شده ثبت نام احمد نامنی در سایت فدراسیون جهانی به عنوان رئیس فدراسیون است. این در حالی است که وی سرپرست فدراسیون است و معین نیست چه کسی به سایت جهانی اطلاعات اشتباه می دهد که نام وی را به عنوان رئیس ثبت می نماید.

در آخرین خبری که از ایران بر روی خروجی سایت فدراسیون جهانی قرار گرفته و به برگزاری دوره مربیگری غرب آسیا و آسیایی مرکزی اشاره شده، نام نامنی به عنوان رئیس فدراسیون ثبت شده است.

این اتفاق پس از آنکه اتفاق افتاده است که برای انتخابات پیش روی هیات رئیسه تنیس آسیا هم نام احمد نامنی به عنوان نماینده ایران برای حضور در انتخابات معرفی شده بود. درحالی که نامنی سرپرست است و پس از سرانجام دوره اش دیگر در فدارسیون نخواهد بود اما ظاهرا به دنبال کسب کرسی های بین المللی است!

به نظر می رسد تغییراتی که در بدنه مدیریت فدراسیون تنیس صورت گرفت با اهداف خاصی بوده و به دنبال براورده کردن بعضی خواسته های سرپرست فدراسیون است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چه کسی اطلاعات غلط تنیس ایران را به فدراسیون جهانی می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی اطلاعات غلط تنیس ایران را به فدراسیون جهانی می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید