کشتی فرنگی جام تختی، حاشیه های روز دوم؛ حضور قهرمان دنیا در سالن

به گزارش وبلاگ پتول، محمدهادی ساروی که برنز المپیک و طلای جهانی را در کارنامه دارد از صبح امروز با حضور در اهواز کشتی های جام تختی را دیدن کرد.

کشتی فرنگی جام تختی، حاشیه های روز دوم؛ حضور قهرمان دنیا در سالن

به گزارش وبلاگ پتول، روز دوم جام بین المللی کشتی فرنگی تختی با برگزاری مسابقات مقدماتی 5 وزن دوم و شانس مجدد 5 وزن اول از صبح امروز (5 اسفند) در سالن بوستان اهواز پیگیری شد.

محمد بنا سرمربی تیم ملی به همراه دیگر اعضای کمیته فنی از 10 صبح امروز ناظر بر کشتی ها بودند و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همانند روز اول در حین مبارزه نمایندگان کشورمان با حریفان خارجی، از جایگاه ویژه کادرفنی با حساسیت زیاد مسابقه را دنبال نموده و نکات فنی لازم را با صدای بلند به کشتی گیر ایرانی گوشزد می کرد.

در مبارزه وزن 130 کیلوگرم، مهدی زود آشنا و امیرمحمد بیات مقابل هم نهاده شدند که در این مبارزه زود آشنا بارها به داوری اعتراض داشت که باعث شد 2 کارت بگیرد و به خاطر ضربه زدن به حریف چند امتیاز از دست بدهد و در نهایت بازنده این کشتی باشد. بعد از سرانجام مسابقه زود آشنا بازهم اعتراض داشت که بنا نام او را در سالن صدا کرد و خواهان انتها به اعتراضش شد.

محمدهادی ساروی قهرمان وزن 97 کیلوگرم کشورمان درحالی که از شرکت در جام تختی معاف است، از صبح امروز در سالن حاضر شد و شاهد کشتی ها بود. او بعد از کسب مدال طلای دنیا در هیچ مسابقه ای روی تشک نرفته است. مجید رمضانی ملی پوش سابق کشورمان و مربی نوشهر به همراه کشتی گیران حاضر در سالن سمت او آمده و با او خوش وبش کردند.

تعدادی از کشتی گیران ارمنستان با ساروی عکس یادگاری گرفتند. او از جایگاه میهمانان ویژه نظاره گر مسابقات بود.

شاهرخ میکاییلی فرنگی کار وزن 130 کیلو در نخستین مبارزه مقابل داوید آواسپیان از ارمنستان نهاده شد که محمد بنا همانند روز گذشته دوباره نکات لازم را به کشتی گیر ایرانی گوشزد و او را تشویق می کرد. این مبارزه با رجحان کشتی گیر ارمنستان به سرانجام رسید و وی میکائیلی را ضربه کرد.

در طول مسابقات به کرات مبارزه ها با تاخیر شروع شد و چندین بار نام کشتی گیر برای حضور روی تشک صدا شده است.

بزرگ گرمسیری فرنگی کار وزن 77 کیلوگرم به علت مصدومیت نتوانست در مسابقات شرکت کند و در وزن کشی غایب بود.

امیررضا ده بزرگی قهرمان نوجوانان و جوانان دنیا درحالیکه از پویا ناصرپور مدعی اصلی وزن 60 کیلوگرم پیش بود، در یک لحظه غافلگیری مقابل حریف باتجربه خود ضربه فنی شد. او که از این شکست شوک شده بود، توان بلند شدن از تشک را نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشتی فرنگی جام تختی، حاشیه های روز دوم؛ حضور قهرمان دنیا در سالن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی جام تختی، حاشیه های روز دوم؛ حضور قهرمان دنیا در سالن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید