آیفون 12 چه ویژگی قابل توجهی دارد؟

به گزارش وبلاگ پتول، مهندسان و طراحان اپل تصمیم گرفتند به منظور جلب توجه و رضایت بیشتر مشتریان و کاربران در بازارهای جهانی تغییر و تحولات چشمگیری را در شکل ظاهری نسل بعدی گوشی های آیفون یعنی آیفون 12 که قرار است در سال 2020 میلادی رونمایی و عرضه شود، ایجاد کنند.

آیفون 12 چه ویژگی قابل توجهی دارد؟

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده اند که اپل احتمالاً تغییرات قابل توجهی را در طراحی ظاهری آیفون 12 در سال آینده ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، از آنجایی که بسیاری از کارشناسان و منتقدان فعال در حوزه فناوری از طراحی ظاهری آیفون 11 که در سپتامبر سال جاری میلادی رونمایی و بعد از آن عرضه شد، نقدها زیادی کردند، به نظر می رسد که مهندسان و طراحان اپل تصمیم گرفتند به منظور جلب توجه و رضایت بیشتر مشتریان و کاربران در بازارهای جهانی تغییر و تحولات چشمگیری را در شکل ظاهری نسل بعدی گوشی های آیفون یعنی آیفون 12 که قرار است در سال 2020 میلادی رونمایی و عرضه شود، ایجاد کنند.

یکی از بزرگترین نقدها کاربران و کارشناسان از آیفون 11 بدون شک به طراحی مربعی شکل لنزهای دوربین در قاب پشتی گوشی است که به نظر بسیاری از آنها شکل زیبا و جذابی نداشته و برعکس برای بسیاری از افراد زشت و رقت انگیز به نظر می رسد.

برخی از این تحلیلگران پیش بینی کردند که اپل احتمالا در طراحی آیفون 2020 از گوشی های محبوب در سال های گذشته همچون آیفون 4 الهام خواهد گرفت.

همچنین گفته می شود اپل می خواهد در آیفون 12 با لبه های خمیده خداحافظی کند و حس جدیدی را با ظاهری مینیمال و تراشیده به کاربران منتقل کند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "آیفون 12 چه ویژگی قابل توجهی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 12 چه ویژگی قابل توجهی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید