اردوی تیم ملی هندبال مردان در تهران شروع شد

به گزارش وبلاگ پتول، ملی پوشان هندبال ایران امروز یکشنبه 17 آذرماه و از ساعت 9:30 تمرینات خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا زیر نظر کادر فنی شروع کردند. در این تمرین ابتدا کادر فنی صحبت های کوتاهی برای ملی پوشان انجام داد و سپس تمرینات جلسه نخست با مرور تکنیک ها همراه شد.

اردوی تیم ملی هندبال مردان در تهران شروع شد

پیش از آغاز رسمی نخستین جلسه تمرین، ملی پوشان در جلسه ای مشترک با پاکدل رئیس فدراسیون شرکت کردند. در این نشست که علیرضا حبیبی سرمربی و مهدی اخوان مدیر فنی تیم و تمام ملی پوشان دعوت شده حضور داشتند، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون خطاب به ملی پوشان گفت: شما کار مهمی در رقابت های پیش رو در کویت دارید. من و تمامی همکاران در فدراسیون تمام کوشش خود را با وجود مسائل زیاد اقتصادی خواهیم کرد تا شرایط اردویی خوبی برای ملی پوشان فراهم گردد.

در این نشست حبیبی سرمربی تیم ملی هم از شرایط ملی پوشان و تیم گزارشی برای رئیس فدراسیون ارائه کرد و گفت: احتیاج شدیدی به بازیهای تدارکاتی داریم که انشاءالله در اردوی قطر این فرصت برای تیم ما فراهم خواهد شد.

به گزارش وبلاگ پتول، مرحله اول از تمرینات تیم ملی هندبال مردان کشورمان برای آمادگی هرچه بیشتر حضور در رقابت های قهرمانی آسیا 2020 کویت و کسب سهمیه جهانی است. این اردو تا روز سه شنبه 26 آذر ماه در محل تالار هندبال تهران ادامه خواهد داشت. اردوی دوم تیم ملی همزمان با حضور لژیونرها در قطر دنبال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اردوی تیم ملی هندبال مردان در تهران شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم ملی هندبال مردان در تهران شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید