باقری: احتمال تغییر در کومیته تیمی وجود دارد

به گزارش وبلاگ پتول، نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: احتمال تغییر در لیست کومیته تیمی بانوان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا وجود دارد.

باقری: احتمال تغییر در کومیته تیمی وجود دارد

افسانه باقری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پتول بیان کرد: کومیته تیمی هنوز به صورت قطعی فیکس نشده و شاید در یک هفته آینده شاهد تغییرات در لیست اعزامی به قهرنی آسیا باشیم. همه چیز به عملکرد نفرات در اردوها بستگی دارد و قطعا نحوه حضور و میزان آمادگی آنها مورد آنالیز قرار می گیرد و اگر تغییری لازم باشد انجام می گردد.

وی ادامه داد: با المپیکی شدن این رشته همه کشورها سرمایه گذاری بیشتری دارند و این موضوع کار را برای دریافت نتیجه سخت تر می نماید. کاراته کاهای ما تمرینات و اردوهای خوبی را در ایران تجربه می نمایند اما احتیاج به حضور در مسابقات متعدد تدارکاتی در بیرون از ایران نیز احساس می گردد. به طور مثال بعضی از نمایندگان اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی بعد از بازگشت از باکو با سطح کیفی بالاتری در انتخابی های تیم ملی شرکت کردند تا همین امر مهر تاییدی بر تاثیرات مثبت حضور در مسابقات برون مرزی باشد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: امیدوارم بستری برای اعزام بیشتر به رقابت های برون مرزی فراهم گردد تا ملی پوشان کشورمان بتوانند قبل از رویارویی در مسابقات رسمی در میدان های تدارکاتی با رقبا روبه رو شوند. ایران پتانسیل بالایی دارد باید از این پتانسیل به بهترین نحو استفاده گردد.

باقری گفت: امیدوارم در فرصت به جامانده تا اعزام، کادر فنی بتواند به بهترین نحو برنامه های پایانی آماده سازی نفرات را پیگیری کند تا در قزاقستان شاهد درخشش ملی پوشان کاراته بانوان باشیم. موفقیت دور از دسترس نیست و باید با برنامه ریزی دقیق و حساب شده در کنار آماده سازی تیم خودمان حواسمان به حریفان نیز باشد.

منبع: تسنیم

به "باقری: احتمال تغییر در کومیته تیمی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: احتمال تغییر در کومیته تیمی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید