برگی دیگر از فساد اخلاقی ترامپ ، پیشنهاد بیشرمانه به مجری فاکس نیوز

به گزارش وبلاگ پتول، همزمان با رجزخوانی ها و تهدیدهای دانلد ترامپ علیه ایران، برگی دیگر از فساد اخلاقی او رو شد و در خبرهای مربوط به جنگ چندان به چشم نیامد.

برگی دیگر از فساد اخلاقی ترامپ ، پیشنهاد بیشرمانه به مجری فاکس نیوز

به گزارش وبلاگ پتول به نقل از گاردین، رئیس جمهوری آمریکا که خبرهای مربوط به ارتباط های غیراخلاقی او با زنان آشنا و غریبه نقل محافل است، این بار موضوع افشاگری یک گوینده شبکه خبری فاکس نیوز شد. کورتنی فریل که تا همین چند سال پیش در شبکه محبوب ترامپ کار می کرد، مدعی است از او یک پیشنهاد بیشرمانه دریافت و البته آن را رد کرده است.

این مجری 39 ساله در بخشی از کتاب خاطره های خود چنین نوشته است: ترامپ پیش از آنکه رئیس جمهوری شود، با من تماس گرفت و پیشنهاد داد به دفترش بروم تا بتوانیم همدیگر را ببوسیم. من هم پاسخ دادم دانلد، فکر نمی کنی ما هر دو متاهلیم؟ و بعد خیلی زود تماس را قطع کردم. کتاب خاطره های فریل با نام امشب ساعت 10 این هفته در آمریکا منتشر شده و پیش از آمدن به بازار کلی سر و صدا کرده است.

او که بعدها از فاکس نیوز جدا شد و این روزها در یک شبکه تلویزیونی در لس آنجلس کار می کند، درباره تجربه برخورد خود با ترامپ این خاطره را نقل کرده است: دانلد بارها گفته بود من جذاب ترین مجری فاکس نیوز هستم و پیشنهادی که داد، باعث شد نتوانم خیلی راحت مبارزه های انتخاباتی او را پوشش دهم. چنان عصبی شده بودم که فکر می کردم به همه زن ها چنین پیشنهادهایی می دهد و حالا حال متهم کنندگان ترامپ را درک می کنم.

در واقع فریل تازه ترین مورد از انبوه زنانی است که در این سال ها ترامپ را به دادن پیشنهادهای بیشرمانه و داشتن رفتارهای آزاردهنده جنسی متهم کرده اند. تا امروز بیش از 20 زن از جمله استورمی دنیلز و کارن مک دوگال رئیس جمهوری آمریکا را متهم به آزار جنسی کرده اند. کاخ سفید این اتهام ها را رد کرده و خود ترامپ هم با بی شرمی معتقد است برخی از این زنان آنقدرها هم زیبا و جذاب نیستند که بخواهد به آنها آزار برساند!

منبع: همشهری آنلاین

به "برگی دیگر از فساد اخلاقی ترامپ ، پیشنهاد بیشرمانه به مجری فاکس نیوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگی دیگر از فساد اخلاقی ترامپ ، پیشنهاد بیشرمانه به مجری فاکس نیوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید