به آرامی شروع به مردن می کنی، اگر سفر نکنی، اگر کتابی نخوانی، اگر به اصوات زندگی گوش ندهی!

به گزارش وبلاگ پتول، رپرتاژآگهی - به آرامی شروع به مردن می کنی، اگر سفر نکنی، اگر کتابی نخوانی، اگر به اصوات زندگی گوش ندهی!

به آرامی شروع به مردن می کنی، اگر سفر نکنی، اگر کتابی نخوانی، اگر به اصوات زندگی گوش ندهی!

سفر یعنی جوان شدن دوباره، یعنی بدست آوردن آرامش، یعنی ثبت تغییرات مثبت در زندگی، سفر یعنی تجربه چیزهایی که در کتاب ها خوانده ایم،در فیلم ها دیده ایم و یا در اینترنت جستجو نموده ایم.

سفر یعنی لمس نزدیک تاریخ و طبیعت .

امروزه، خوشبختانه، به لطف پیشرفت تکنولوژی، سفر کردن بسیار آسان شده است و شما میتوانید در کوتاه ترین زمان حتی به دورترین نقاط کره زمین سفر کنید.

برای سفر کردن بدنبال دلیل نباشید، و مطمئن باشید که هر سن و سال و هر علاقه ای که داشته باشید به تناسب آن مقاصد گردشگری بیشماری برای شما وجود دارد.

خواه تنها به دنبال کسب آرامش و دوری از شلوغی شهر ها، استرس و روزمرگی باشید، که در این صورت تور مالدیو میتواند گزینه ای ایده آل برای شما باشد، با شنا کردن در اقیانوس بی کرانه فیروزه ای اطراف هتل تان تجربه ای فراموش نشدنی از سفر خود خواهید داشت.

خواه از دوستداران حیات وحش و طبیعت باشید ، در این صورت خاطره سافاری در دل طبیعت بکر تور کنیا همواره همراه شما خواهد بود. تور کنیا شامل بازدید از پنج شهر کشور کنیا - نایروبی، مومباسا، نایواشا، ماسای مارا، آمبوسلی - میشود.

اما اگر بدنبال هر دوی اینها هستید، در تور نپال و در سرزمین بودا آرامشی را که بدنبالش هستید بدست خواهید آورد، و به شما اطمینان میدهیم که نپال روحیه ماجراجویی شما را نیز با کاوش در طبیعت بی نظیرهیمالیا و حیوانات کمیابش، با رودخانه های خروشان و مردم مهمان نوازش، سیراب خواهد نمود. تور نپال نیز شامل بازدید از شهر های تاریخی کاتماندو، پخارا و چیتوان است.

وقتی صحبت از تور ترکیه به میان می آید، طیف وسیعی از تفریحات، پارک های آبی، هتل های لوکس، سواحل بی نظیر و جاذبه های تاریخی فوق العاده و خرید به ذهن ها خطور میکند. شما تقریبا در بیشتر شهر های توریستی ترکیه مانند استانبول، کوش آداسی، آنکارا، بدروم، مارماریس، آنتالیا میتوانید از این امکانات و تفریحات بهره مند شوید. بنابراین لازم به گفتن نیست که تور ترکیه با تنوع فوق العاده خود برای همه سلایق مقصدی مناسب خواهد بود.

تعداد مقاصدی که میتوانید در لیست سفرهای آینده خود اضافه کنید بی شمار است. شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با سایر مقصد به وب سایت آژانس هواپیمایی آیشم مراجعه کنید.

گاه گاهی سفری باید کرد

یا جهت دگری باید رفت

منبع: شفقنا اقتصادی

به "به آرامی شروع به مردن می کنی، اگر سفر نکنی، اگر کتابی نخوانی، اگر به اصوات زندگی گوش ندهی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به آرامی شروع به مردن می کنی، اگر سفر نکنی، اگر کتابی نخوانی، اگر به اصوات زندگی گوش ندهی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید