تداوم ضدعفونی اماکن عمومی با همکاری شهروندان

به گزارش وبلاگ پتول، مساجد، سراهای محله و مراکز فرهنگی منطقه 9 با همکاری شهروندان به طور روزانه تا اطلاع ثانوی ضدعفونی و پاکسازی می شوند.

تداوم ضدعفونی اماکن عمومی با همکاری شهروندان

وبلاگ پتول آنلاین- سحر جعفریان: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تعدادی از شهروندان منطقه با همکاری شهرداری نواحی و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه به ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد، مساجد، سراهای محله و مراکز فرهنگی می پردازند.

سرپرست شهرداری منطقه 9 در باره این خبر گفت: رعایت بهداشت فردی اولین و مهمترین راه چاره جلوگیری از انتشار این ویروس تهاجمی است. در مراحل بعد این وظیفه ما است که منطقه را برای حضور شهروندانی که ناگزیر به تردد هستند آماده کنیم. بنابراین عملیات ضدعفونی کردن و گندزدایی حدود 50 مسجد منطقه، 9 سرای محله و 2 فرهنگسرا به طور روزانه انجام می دهیم. در این عملیات بسیاری از شهروندان نیز به طور خودجوش به ضدعفونی سطوح قابل دسترس، عابربانک ها و وسایل بازی و سرگرمی بوستان ها می پردازند.

سید مصطفی موسوی در ادامه توضیح داد: سراهای محله تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند. از شهروندان هم خواسته ایم مدتی از حضور در مساجد پرهیز کنند تا شرایط کنترل این ویروس فراهم شود.

تا به امروز بیش از 1000 لیتر محلول ضدعفونی در عملیات گندزدایی منطقه استفاده شده است که این رویه تا بازگشتن به شرایط عادی ادامه خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "تداوم ضدعفونی اماکن عمومی با همکاری شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم ضدعفونی اماکن عمومی با همکاری شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید