تصاویر، اسکوتر برقی تاشوی سوئدی ، سبک، مقرون به صرفه و کارآمد

به گزارش وبلاگ پتول، کمپانی استایلراید مشخصات مدل اسکوتر برقی فولادی تاشو خود را بیان کرد.

تصاویر، اسکوتر برقی تاشوی سوئدی ، سبک، مقرون به صرفه و کارآمد

در سال 2020 اولین بار در خصوص SUS1 شنیدیم، یک نمونه اولیه اسکوتر برقی فولادی تاشو که به وسیله استارتاپ سوئدی استایلراید ساخته شده است. این شرکت در حال حاضر مشخصات کامل و قیمت نسخه فراوریی خودرو به نام استایلراید 1 را اعلام نموده است.

به گزارش وبلاگ پتول و به نقل از نیو اطلس، در حالی که بدنه اصلی SUS1 از چند بخش از ورق های فولادی ضد زنگ تا شده به صورت رباتیک تشکیل شده بود، بدنه الهام گرفته از اوریگامی استایلراید 1 تنها از یک ورق ساخته شده است. در مقابل، بیشتر اسکوترها از یک قاب فلزی لوله ای جوش داده شده تشکیل شده اند که به وسیله پانل های بدنه پلاستیکی پوشانده شده است.

کمپانی استیلراید ادعا می نماید که تکنیک فراوری منحصربه فرد اسکوتر این کمپانی منجر به کار دستی کمتر در سالن مونتاژ، هدر رفت مواد کمتر، دستیابی به مجموع وزن کمتر و توانایی فراوری در کارخانه های کوچک منطقه ای می گردد. فراوری منطقه ای این اسکوتر باعث کاهش حمل و نقل مواد خام و کاهش هزینه های نهایی فراوری می گردد.

به طور دقیق تر، این شرکت بیان می نماید که در مقایسه با اسکوترهای سنتی مشابه، استایلراید 1، حدود 40 درصد سبک تر است به علاوه 70 درصد اجزای ساختاری کمتر، 20درصد هزینه مواد کمتر و 25درصد هزینه فراوری کمتر دارد.

البته، استایلراید 1 نیز بسیار جالب به نظر می رسد. و به عنوان یک نکته جانبی، تمام ضایعات فولاد و خود بدنه 100 درصد قابل بازیافت هستند. این اسکوترکه اکنون به عنوان یک موتورسیکلت برقی سبک طبقه بندی می گردد، دارای یک موتور توپی عقب است که حدبیشتر گشتاور 280 نیوتن متر فراوری می نماید و حدبیشتر سرعت آن به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. نیروی استایلراید 1 به وسیله یک بسته باتری لیتیوم یونی 51 ولت / 5.1 کیلووات ساعت تامین می گردد که ادعا می گردد برای بردی در حدود 120 کیلومتر در هر شارژ چهار ساعته مناسب است.

بیشتر بخوانید:

  • فرغون های برقی به بازار می آیند | حمل و نقل آسان مصالح و بار!

سایر ویژگی های این اسکوتر عبارتند از: چرخ های 9x 33 سانتیمتری، ترمزهای دیسکی ISR با سیستم ترمز ضد قفل دو کاناله Continental، به علاوه سیستم تعلیق جلو و عقب. طبق گزارش ها، وزن 130 کیلوگرم به همراه همراه با باتری است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر، اسکوتر برقی تاشوی سوئدی ، سبک، مقرون به صرفه و کارآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، اسکوتر برقی تاشوی سوئدی ، سبک، مقرون به صرفه و کارآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید