7 ساعت هوشمند از برند گمنام؛ مدل های خوش قیمت با ارزش خرید بالا

به گزارش وبلاگ پتول، ساعت هوشمند به یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی دیجیتال بین افراد مختلف تبدیل شده و شرکت های گوناگونی نیز در سراسر دنیا اقدام به فراوری و عرضه ساعت های هوشمند متناسب با احتیاج کاربران نموده اند. علاوه بر برندهای معروف و محبوبی مانند اپل و سامسونگ، برندهای گمنامی نیز در این بازار حضور دارند که با ارائه محصولاتی با ویژگی های منحصر به فرد و طراحی های مجذوب نماینده، توانسته اند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نمایند. بعلاوه قیمت این ساعت ها نیز مناسب است و ارزش خرید بالایی دارند. با خبرنگاران در راهنمای خرید برترین ساعت هوشمند از برند گمنام همراه باشید تا شما را با چند ساعت هوشمند پرامکانات از شرکت های کم تر شنیده بازار آشنا کنیم.

7 ساعت هوشمند از برند گمنام؛ مدل های خوش قیمت با ارزش خرید بالا

ساعت هوشمند مدل K59 pro

اگر در پی یک ساعت هوشمند با طراحی جان سخت از برند گمنام هستید و دوست ندارید که هزینه زیادی نیز برای خرید آن بپردازید، می توانید روی ویژگی های خوب ساعت مدل K59 pro حساب باز کنید. این ساعت هوشمند از برند گمنام توانسته امتیاز بسیار خوبی از کاربران وبلاگ پتول به دست بیاورد و حدود 85 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به سایر کاربران وبلاگ پتول پیشنهاد نموده اند. طراحی این گجت پوشیدنی الهام گرفته شده از طراحی ساعت های گران قیمت T-REX امیزفیت است و از فریم گرد دایره ای شکل نیز تشکیل شده است. بدنه این محصول را فلز ظریف با قابلیت ضد رسوب گرد و غبار پوشانده و در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها نیز مقاومت خوبی ارائه می دهد.

برند سازنده این محصول از یک نمایشگر بزرگ 1.39 اینچی از جنس IPS برای این ساعت محبوب استفاده نموده که کیفیت تصویر مناسبی دارد و محتواهای رسانه ای را با رزولوشن 360 در 360 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می گذارد. خوشبختانه این محصول از حداکثر روشنایی نمایشگر بالایی نیز بهره می برد که کاربران برای استفاده از ساعت در زیر نور شدید آفتاب نیز هیچ مسئله ای نخواهند داشت. این گجت پوشیدنی از برند گمنام چینی از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به گوشی های هوشمند استفاده می نماید و با کلیه دستگاه های هوشمند با سیستم عامل اندروید 4.4 و iOS 8.0 به بالا سازگاری دارد. تراشه Realtek8762DK به عنوان قلب تپنده این محصول در نظر گرفته شده که با 128 مگابایت حافظه داخلی نیز همراه است.

بند ساعت هوشمند مدل K59 pro از جنس سیلیکون نرم، ضدحساسیت، باکیفیت و انعطاف پذیر است. بعلاوه روی این بند ساعت سوراخ هایی جهت جلوگیری از تعریق در هنگام فعالیت های ورزشی تعبیه شده است. کاربران برای نصب و جداسازی این بند ساعت هوشمند کار سختی نخواهند داشت. یک باتری 400 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند صفحه گرد در نظر گرفته شده که شارژدهی بسیار خوبی دارد. از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند محبوب می توان به پشتیبانی از زبان فارسی، پشتیبانی بیش از 50 حالت ورزشی، پایش 24 ساعته سلامت، مانیتور و نظارت بر کیفیت خواب، یادآوری اعلان ها و پخش موسیقی اشاره نمود.

ساعت هوشمند مدل hk9 pro plus

اگر به ساعت هوشمند اپل سری 9 علاقه مند هستید اما بودجه کافی برای خرید آن را در اختیار ندارید، باید به سراغ ساعت های با طراحی های کپی اپل واچ سری 9 بروید که در این زمینه ساعت هوشمند مدل hk9 pro plus، به عنوان یکی از برترین و پرفروش ترین مدل ها در بین کاربران می تواند رضایت شما را به همراه داشته باشد. این ساعت هوشمند از برند گمنام توانسته با ویژگی های خوبش رضایت حدود 79 درصد از خریدارانش در وبلاگ پتول را به دست بیاورد. این های کپی مجذوب نماینده اپل واچ سری 9 بدنه ای از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد که با رنگ تیتانیومی به کاربران ارائه می گردد و مقاومت خوبی نیز در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها و ضربات احتمالی از خود نشان می دهد.

این ساعت هوشمند که طراحی مشابه اپل واچ سری 9 دارد، دارای نمایشگر 2.2 اینچی از جنس AMOLED است و از رزولوشن تصویر 420 در 485 پیکسل پشتیبانی می نماید. نمایشگر این ساعت حاشیه های بسیار نازکی دارد و حس داشتن یک ساعت هوشمند پرچم دار را به خوبی به کاربران القا می نماید. بعلاوه این نمایشگر دارای نرخ رفرش ریت 90 هرتزی است که حرکات و اسکرول های صفحه نمایش در آن بسیار روان و نرم انجام می شوند. به لطف AMOLED بودن نمایشگر این ساعت هوشمند از برند گمنام، کاربران به ویژگی محبوب صفحه نمایش همیشه روشن یا Always-On Display نیز دسترسی خواهند داشت.

این ساعت هوشمند از پردازنده دو هسته ای SF32LB525 با توان پردازشی 240MHz و 48 مگاهرتز به عنوان مغز متفکر بهره می برد و در مجموع عملکرد پردازشی بسیار خوبی را از این گجت پوشیدنی شاهد هستیم. علاوه بر این، این ساعت هوشمند 2 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد که امکان ذخیره موسیقی و پخش آن بدون احتیاج به گوشی را به کاربران می دهد. از لحاظ سنسورهای سلامتی، این ساعت هوشمند دارای سنسورهایی برای مقدار گیری فشار خون، قند خون، ضربان قلب، اکسیژن خون، گام شمار و پایش خواب است که به شما یاری می نماید تا شرایط سلامتی خود را تحت کنترل قرار داشته باشید.

بعلاوه باید به حالت های ورزشی متنوع این ساعت پرقابلیت نظیر دو داخل خانه، دو خارج خانه، دوچرخه داخل خانه، دوچرخه خارج خانه، پیاده روی، پیاده روی پیشرفته، کوه نوردی، فوتبال، بدمینتون، بسکتبال و موارد دیگر نیز اشاره کنیم. باتری 420 میلی آمپر ساعتی به عنوان تأمین نماینده منبع انرژی این محصول در نظر گرفته شده که شارژدهی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد و تا 7 روز یا بیشتر می توانید روی آن حساب باز کنید. اما در صورت استفاده سنگین، این اندازه به حدود یک یا دو روز می رسد. از دیگر ویژگی های مجذوب نماینده این ساعت هوشمند با ارزش خرید بالا می توان به قابلیت ضبط صدا، حالت Drain immediately، قابلیت تنظیم عملکرد دکمه ها، کنترل حرکتی و امکان قفل لمس نمایشگر و داینامیک آیلند (اسمارت آیلند) اشاره نمود.

ساعت هوشمند جوی روم مدل JR-FT3 Pro

بسیاری از کاربران علاقه مند هستند تا با هر بودجه ای که در اختیار دارند، یک محصول اوریجینال و اصلی را برای خود تهیه نمایند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، ساعت هوشمند جوی روم مدل JR-FT3 Pro را با قیمتی مناسب اما با ویژگی های بسیار خوب و کارآمد به شما پیشنهاد می کنیم. این ساعت هوشمند از برند گمنام جوی امتیاز خوبی به دست آورده و توانسته رضایت حدود 85 درصد از خریدارانش در وبلاگ پتول را به دست بیاورد. این ساعت هوشمند یک نمایشگر مستطیلی شکل به مقدار 1.83 اینچی از جنس TFT دارد که کیفیت معمولی دارد و قادر است محتواهای تصویری را با رزولوشن 284 در 280 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد. جنس بدنه این ساعت از پلاستیک تقویت شده است و دکمه تعبیه شده روی بدنه آن نیز وظیفه خاموش و روشن کردن ساعت را برعهده دارد.

وزن این ساعت هوشمند از برند گمنام جوی روم حدود 35 گرم است که برای استفاده آقایان و بانوان کاملاً مناسب به شمار می رود. بعلاوه این محصول از طیف گسترده ای از ویژگی های مختلف نظیر شمارنده ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون (SPO2)، دما و رطوبت پشتیبانی می نماید که طبیعتاً دقت چندان بالایی ندارد. این گجت پوشیدنی بعلاوه با سیستم عامل های اندروید 5.0 و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگاری دارد و به راحتی به انواع گوشی های هوشمند مختلف متصل می گردد. این محصول بعلاوه به طور کامل از زبان فارسی در منو و سیستم عامل بدون به هم ریختگی فونت ها پشتیبانی می نماید و قابلیت مکالمه و تماشا نوتیفیکیشن های گوشی را برای شما به همراه می آورد.

یکی از قابلیت های کاربردی این ساعت مجهز بودن به میکروفون و اسپیکر برای برقراری تماس های صوتی است که تجربه مکالمه خوبی را به شما ارائه می دهد. بعلاوه ورژن بلوتوث به کار رفته در این محصول 5.1 است که به لطف آن، اتصال پایدار و بعلاوه مصرف بهینه باتری را در پی خواهد داشت. برای اتصال گوشی هوشمند به این ساعت هوشمند احتیاج به نصب اپلیکیشن FitCloudPro دارید که امکاناتی خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. یک باتری با ظرفیت 250 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این محصول در نظر گرفته شده که قادر است در استفاده عادی حدود 5 روز و در حالت استفاده برای نمایش ساعت حدود 10 روز دوام بیاورد. این ساعت هوشمند دارای گواهی IP68 بوده و این یعنی تا عمق 1.5 متری سطح آب می تواند مقاومت کند.

ساعت هوشمند مدل HK8 pro max

ساعت هوشمند جان سخت اپل واچ اولترا با قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش می رسد و بنابراین بسیاری از کاربران توان خرید آن را ندارند. اما اگر شما از علاقه مندان به طراحی این ساعت ها هستید، ما ساعت هوشمند های کپی اپل واچ اولترا مدل HK8 pro max را به شما معرفی می کنیم که قیمت بسیار خوبی دارد و با ویژگی های خوبش توانسته رضایت حدود 80 درصد از خریدارانش را در وبلاگ پتول به دست بیاورد. از لحاظ طراحی این ساعت هوشمند طرح های کپی اپل واچ اولترا از برند گمنام هیچ تفاوت خاصی با نسخه اصلی آن ندارد. بدنه این ساعت از جنس آلیاژ آلومینیوم است و مقاومت نسبتاً خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد.

این ساعت هوشمند از برند گمنام یک نمایشگر بزرگ 2.1 اینچی از جنس AMOLED دارد که کیفیت آن بسیار مطلوب است و تصاویر را با رزولوشن 480 در 580 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. به لطف بهره گیری از نمایشگر AMOLED، پشتیبانی از فناوری Always On Display به کاربر یاری می نماید تا بدون احتیاج به لمس نمایشگر یا فشردن دکمه قابلیت نمایش پیغام ها و اطلاعاتی مانند ساعت و دمای آب و هوا همیشه در دسترس باشد. این محصول با سیستم عامل های اندروید 7.0 و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگاری دارد و به راحتی به انواع گوشی های هوشمند مختلف متصل می گردد. این گجت پوشیدنی بعلاوه به طور کامل از زبان فارسی در منو و سیستم عامل بدون به هم ریختگی فونت ها پشتیبانی می نماید و قابلیت مکالمه و تماشا نوتیفیکیشن های گوشی را نیز دارد.

سنجش فشار خون، ضربان قلب، پایش خواب، گام شمار، اکسیژن خون، دمای بدن و قند خون از جمله سنسورهای سلامتی این ساعت هوشمند را تشکیل می دهند. بعلاوه این گجت پوشیدنی طرح اپل واچ گواهینامه ضد آب IPX68 را نیز دارد و به همین علت در روزهای بارانی یا هنگام شستن دست نیز می توان از ساعت استفاده کرد. پردازنده SF32LB551 به عنوان قلب تپنده ساعت هوشمند مدل HK8 pro max به انجام وظیفه می پردازد و 1.4 مگابایت حافظه رم و 128 مگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می نماید. این ساعت قابلیت رمزگذاری نیز دارد و می توانید برای افزایش امنیت خود از آن بهره ببرید. باتری 320 میلی آمپر ساعتی نیز برای این ساعت هوشمند از برند گمنام در نظر گرفته شده که 3 تا 5 روز در حالت استفاده عادی و 7 روز در حالت استندبای شارژدهی به کاربران ارائه می دهد. برای فول شارژ شدن این محصول نیز شما به حدود 2 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت.

ساعت هوشمند کیسلکت مدل kieslect calling watch Kr Pro

اگر زیاد اهل صحبت کردن هستید و در پی ساعت هوشمندی می گشت که تجربه صوتی خوبی را به شما ارائه دهد، ساعت هوشمند کیسلکت مدل kieslect calling watch Kr Pro به خوبی از پس انجام این کار بر می آید. این ساعت هوشمند طراحی بسیار کارآمد و مجذوب نمایندهی دارد و با وزن سبکش در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان برای کاربران آزاردهنده نخواهد بود. کیسلکت این محصول خود را به یک نمایشگر 1.43 اینچی از جنس Ultra FHD Crystal Clear AMOLED مجهز نموده که رزولوشن تصویر 466 در 466 پیکسل را به کاربران ارائه می دهد. حاشیه های اطراف نمایشگر این ساعت نیز در حد و مقدار معقولی قرار گرفته است. حداکثر روشنایی نمایشگر این ساعت به 500 نیت می رسد که برای استفاده در زیر نور آفتاب گزینه مناسبی به شمار می رود.

بدنه این ساعت از آلومینیوم فراوری شده و روی نمایشگر آن نیز محافظ گوریلا گلس در نظر گرفته شده تا مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خطو خش ها داشته باشد. روی بدنه این ساعت هوشمند یک میکروفون و یک اسپیکر قدرتمند قرار گرفته تا کاربران امکان برقراری تماس های صوتی و مکالمه را داشته باشند. این محصول از زبان فارسی به طور کامل و بدون بهم ریختگی فونت ها پشتیبانی می نماید. این محصول با سیستم عامل های اندروید 7.0 و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگار است و از جمله ویژگی های آن می توان به شمارنده ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و گام شمار اشاره نمود. بلوتوث نسخه 5.2 اتصال پایداری را با گوشی هوشمند شما ایجاد می نماید و در مصرف انرژی نیز عملکرد مناسبی دارد.

این ساعت هوشمند از برند گمنام کیسلکت قابلیت پشتیبانی از 70 حرکت ورزشی از جمله دوچرخه سواری، پرش، بدمینتون، تنیس روی میز، بسکتبال، فوتبال و موارد دیگر را دارد و یک باتری با ظرفیت 280 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که تا 7 روز استفاده معمولی، 2.5 روز استفاده زیاد و 7 روز در حالت ذخیره انرژی شارژدهی به کاربران ارائه می دهد و در عرض دو ساعت نیز به طور کامل شارژ می گردد. این محصول دارای گواهی IP68 است و برای استفاده در روزهای بارانی انتخابی ایده آل محسوب می گردد.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل 2023 GS1 Pro

گلوریمی یکی از برندهای گمنام تازه تاسیس در بازار گجت های پوشیدنی است که محصولات باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از این محصولات، ساعت هوشمند گلوریمی مدل 2023 GS1 Pro است که امتیاز خوبی از خریداران به دست آورده و توانسته رضایت حدود 85 درصد از آن ها را در وبلاگ پتول جلب کند. این محصول به نمایشگری به ابعاد 2.01 اینچی از نوع AMOLED مجهز شده است. اندازه روشنایی این نمایشگر برابر با 1200 نیت است که به شما این امکان را می دهد تا بدون مسئله ای در زیر نور خورشید از آن بهره ببرید. رزولوشن این نمایشگر نیز برابر با 410 در 502 پیکسل است که تصاویری با کیفیت بالا و جزئیات دقیق را به نمایش می گذارد. بعلاوه، این نمایشگر از قابلیت همیشه روشن بودن پشتیبانی می نماید که به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه از روز، اطلاعات مورد احتیاج خود را به راحتی مشاهده کنید.

این ساعت هوشمند از برند گمنام از فولاد ضد زنگ ساخته شده که مقاومت خوبی در برابر حوادث احتمالی و خط وخش ها دارد. بعلاوه این محصول مجهز به شیشه 2.5 بعدی با سختی بالا است که از نمایشگر ساعت به خوبی محافظت می نماید. این ساعت هوشمند به طور کامل از زبان فارسی در سیستم عامل و منو پشتیبانی می نماید و قابلیت مکالمه را نیز برای کاربران به همراه می آورد. به لطف بهره گیری از بلوتوث نسخه 5.2 شما می توانید یک اتصال پایدار را با گوشی هوشمند خود برقرار کنید. یکی از ویژگی های خوب این ساعت هوشمند، مجهز بودن به سنسور GPS است که امکان ردیابی دقیق تمرینات ورزشی را در اختیار شما قرار می دهد. باتری 280 میلی آمپر ساعتی این گجت پوشیدنی شارژدهی خوبی دارد و با یک بار شارژ تا 5 روز برای شما دوام می آورد.

ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1E

ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1E، یکی از گجت های پوشیدنی بسیار پرفروش در بازار ایران به شمار می رود که اگرچه ممکن است نام معروفی نداشته باشد، اما ویژگی های بسیار کارآمدی را به کاربران ارائه می دهد. طراحی این ساعت هوشمند یادآور طراحی اپل واچ اولترا است. بدنه این محصول از آلیاژ آلومینیوم فراوری شده که کیفیت خوبی دارد و در برابر ضربات احتمالی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. ایمیکی برای این ساعت هوشمند خود از یک نمایشگر 2.1 اینچی از جنس Super-Retina AMOLED بهره برده که تصاویر را با رزولوشن تصویر 410 در 502 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. این ساعت هوشمند حداکثر روشنایی خیره نماینده 1000 نیتی دارد که برای استفاده از آن زیر نور شدید آفتاب هیچ مسئله ای نخواهید داشت.

به لطف پشتیبانی از نمایشگر AMOLED، قابلیت مجذوب نماینده و محبوب Always on display نیز در نمایشگر این ساعت هوشمند در دسترس کاربران قرار گرفته است. استاندارد ضد آب ip68 نیز برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که آن را تا عمق 1.5 متری آب مقاوم می نماید. هر سه دکمه روی این ساعت هوشمند نیز فعال هستند. بعلاوه روی بدنه این ساعت هوشمند یک میکروفون و یک اسپیکر برای برقراری مکالمه قرار گرفته است. این محصول از دستیار صوتی نیز پشتیبانی می نماید و شما می توانید برای کارهای مختلف آن را فرا بخوانید. باتری این ساعت هوشمند با استفاده از شارژر وایرلس شارژ می گردد و شارژدهی 7 روزه را نیز به کاربران ارائه می دهد. پشتیبانی از زبان فارسی در منو از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند به شمار می رود.

منبع: وبلاگ پتول

منبع: دیجیکالا مگ

به "7 ساعت هوشمند از برند گمنام؛ مدل های خوش قیمت با ارزش خرید بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 ساعت هوشمند از برند گمنام؛ مدل های خوش قیمت با ارزش خرید بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید