جزئیات اختلاس در یک شرکت آب درمانی

به گزارش وبلاگ پتول، تهران (پانا) - فرمانده انتظامی استان از کشف 134 میلیارد ریال تبانی، اختلاس و ارتشاء در تحقیقات ماموران پلیس امنیت مالی و دستگیری 4 نفر در یکی از شهرستان های استان اطلاع داد.

جزئیات اختلاس در یک شرکت آب درمانی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در بیان جزئیات این خبر بیان نمود: با ارجاع پرونده ای از دادسراهای عمومی و انقلاب یکی از شهرستان های استان به پلیس در مورد وقوع جرایم مالی در یک شرکت گردشگری و آب درمانی، تیمی مجرب از ماموران پلیس امنیت مالی با همکاری پلیس شهرستان، تحقیقاتی تخصصی را برای آنالیز موضوع شروع کردند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با مرجع قضائی، مدیر عامل شرکت به عنوان متهم اصلی پرونده دستگیر شد و در اختیار پلیس امنیت مالی استان نهاده شد و تحقیقات پلیس طی برگزاری جلساتی تخصصی با کارشناسان سازمان بازرسی در این خصوص شروع شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در ابتدای تحقیقات، متهم پرونده سعی بر انکار هر گونه ارتکاب جرم و تخلف در این پرونده داشت که با پیگیری ها و تحقیقات شبانه روزی کارشناسان پلیس امنیت مالی استان، مستندات و مدارکی از اختلاس، ارتشاء و تبانی در مناقصه های دولتی از سوی متهم پرونده به دست آمد.

سردار مفخمی شهرستانی در ادامه گفت: با پیگیری های صورت گرفته، نفر از افرادی که تحت عناوین مختلف با متهم اصلی پرونده در ارتکاب جرایمی چون رشاء و ارتشاء و تبانی در معامله و عقد قرارداد بدون برگزاری مناقصه دولتی و ارائه رسیدهای صوری پرداخت برای انجام پیمانکاری، مشارکت داشتند، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه بیان نمود: خاتمه این پرونده با عناوینی چون 100 میلیارد ریال تبانی در معاملات دولتی، 19 میلیارد ریال ارتشاء و 14 میلیارد ریال اختلاس تکمیل و به همراه متهمان، جهت پیگیری قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزئیات اختلاس در یک شرکت آب درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اختلاس در یک شرکت آب درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید