درب خوابگاه های دانشگاه فردوسی همچنان روی دانشجویان بسته است ، ارائه خوابگاه به دانشجویانی که درس عملی دارند

به گزارش وبلاگ پتول، مدیر رفاه و سلامت دانشجویان دانشگاه فردوسی با اشاره به اینکه اسکان دانشجویان در نیمسال اول 1401-1400 همچنان منتفی است، گفت: در نیمسال بعدی ممکن است برنامه اسکان خوابگاه ها تغییر کند.

درب خوابگاه های دانشگاه فردوسی همچنان روی دانشجویان بسته است ، ارائه خوابگاه به دانشجویانی که درس عملی دارند

به گزارش گروه استان های وبلاگ پتول، ساقی، مدیر رفاه و سلامت دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت که اسکان در خوابگاه های این دانشگاه در نیمسال اول 1401-1400 صرفا به دانشجویانی که دروس عملی دارند، ارائه می گردد.

ساقی اضافه کرد: باتوجه به ادامه آموزش مجازی در دانشگاه فردوسی، اسکان دانشجویان در خوابگاه ها منتفی است و دانشجویانی که دروس عملی دارند در یک بازه زمانی حداکثر چهار هفته ای در خوابگاه ها مستقر می شوند.

مدیر رفاه و سلامت دانشجویان دانشگاه فردوسی با بیان اینکه اسکان این دسته از دانشجویان با تأیید مدیر گروه آموزشی صورت می گیرد، اضافه کرد: به دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم که دروس نظری دارند و کلاس های آنان مجازی برگزار می گردد، امکانات خوابگاهی تعلق نمی گیرد.

وی ادامه داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در حال کار روی خاتمه نامه هستند و موضوع خاتمه نامه آنان آزمایشگاهی و کارگاهی است، پس از تایید استاد راهنما، مدیر گروه و معاون پژوهشی دانشکده برای مدت مشخصی در خوابگاه ها اسکان داده می شوند.

ساقی گفت: در امسال اسکان در خوابگاه ها برای یک ترم یا یک سال تحصیلی تعریف نشده است و زمان اسکان دانشجویان در خوابگاه بنابر زمانی است که حضورشان در دانشگاه ضرورت داشته باشد و شرایط کرونا و فاصله گذاری اجتماعی هم مدنظر خواهد بود.

وی اظهار داشت: البته برای نیمسال دوم سال تحصیلی و بهمن ماه با توجه به شرایط کرونا ممکن است تغییراتی در این برنامه ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درب خوابگاه های دانشگاه فردوسی همچنان روی دانشجویان بسته است ، ارائه خوابگاه به دانشجویانی که درس عملی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درب خوابگاه های دانشگاه فردوسی همچنان روی دانشجویان بسته است ، ارائه خوابگاه به دانشجویانی که درس عملی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید