شرایط حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه خوارزمی اعلام شد

به گزارش وبلاگ پتول، دانشگاه خوارزمی با ابلاغ شیوه نامه ای جامع، فرآیند و شرایط حضور دانشجویان دکتری در پردیس های تهران و کرج را اظهار داشت.

شرایط حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه خوارزمی اعلام شد

به گزارش وبلاگ پتول، در شیوه نامه جامع حضور دانشجویان دکتری دانشگاه خوارزمی تاکید شده است که به منظور حفظ سطح کیفی و کمی فعالیت آموزشی، پژوهشی در دوران شیوع کرونا دستور العمل حاضر برای دانشجویان دکتری مشمول حضور در دانشگاه ها تدوین شده است تا با رعایت تمامی اصول بهداشتی و حفظ سلامت ، برنامه آموزشی ، پژوهشی و فناوری خود را ادامه بدهند و در این دستورالعمل همچنین فرآیند اداری حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه ها و شرایط اخذ خوابگاه توسط دانشجویان ذکر شده است.

متقاضیان استفاده از امکانات دانشگاه خوارزمی باید مطابق دستور العمل، تقاضای خود برای حضور فیزیکی را ارائه دهند و نظارت بر حسن انجام این دستور العمل برعهده ستادکرونای دانشگاه و هیات رئیسه دانشکده است.

همچنین رعایت پروتکل بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی مناسب برای متقاضیان لازم الاجرا است و دانشجویان باید در پورتال دانشگاه کاربرگ خود اظهاری سلامت را تکمیل نمایند. ضمن این که برای ورود به دانشگاه داشتن ماسک الزامی است و اسامی متقاضیانی که مجاز به ورود به دانشگاه هستند توسط آموزش به حراست اعلام شده است.

دانشگاه خوارزمی اظهار داشت؛ دانشجویان دکتری متقاضی شرکت در آزمون زبان دانشگاه خوارزمی (کلت)، دانشجویان دکتری متقاضی شرکت در آزمون جامع و دانشجویان دارای رساله دکتری که موضوع خاتمه نامه یا رساله آنها به تصویب رسیده باشد و برای ادامه کار نیازمند امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی، سخت افزاری و کامیپوتری هستند؛ از جمله افرادی هستند که می توانند به صورت حضوری در دانشگاه حضور پیدا نمایند.

براساس اعلام دانشگاه خوارزمی، شرکت دانشجویان دکتری در آزمون کلت که 20 خرداد به اتمام رسید دریافت کارت این آزمون به صورت حضوری 29 خرداد ماه صورت می گیرد و این آزمون به صورت حضوری نیز همان 29 خرداد ماه برگزار می گردد و نتایج آن 8 تیر ماه به وسیله سایت مرکز آزمون زبان دانشگاه اعلام خواهد شد.

همچنین دانشجویان متقاضی شرکت در آزمون جامع می توانند به وسیله سایت گلستان درخواست ثبت و فرم خوداظهاری سلامت موجود در منوی مصوبات ستاد کرونای دانشگاه را تکمیل نمایند و این دانشجویان تا 15 تیر درخواستشان را به ثبت برسانند و دانشگاه ها تا 20 تیر شرایط آموزشی دانشجویان را آنالیز و مجوز یا عدم مجوز به آنها را اعلام می نمایند.

در واقع آزمون جامع دکتری دانشگاه خوارزمی حداکثر در سه روز کاری یعنی از 30 تیر تا اول مرداد به صورت مشترک میان کلیه دانشکده ها به صورت کتبی برگزار می گردد و به دانشجویان متقاضی خوابگاه تعلق می گیرد.

نتایج آزمون جامع دانشجویان دکتری دانشگاه خوارزمی حداکثر تا 15 مرداد اعلام خواهد شد.

همچنین دانشجویان دکتری دارای رساله یا پروپوزال مصوب برای حضور در دانشگاه باید پروتکل های بهداشتی دانشکده ها را رعایت نمایند و دانشجویان موظف هستند هر دو هفته یک بار نسبت به تجدید گواهی سلامت خود اقدام نمایند و دانشجویان از 20 اردیبهشت تا 17 شهریور می تواند برای حضور در دانشگاه ثبت نام نمایند.

براساس شیوه نامه ابلاغی دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه تا 20 خرداد می تواند درخواست خود را ثبت نمایند ضمن این که دانشجویان دکتری که در دوره آموزشی و گذراندن دروس هستند و آموزش انها نیز مجازی هستند مشمول دریافت خوابگاه نمی شوند و دانشجویانی که دروس عملی و آزمایشگاهی دارند با تایید استاد، مدیر گروه وآموزش دانشگاه از 1 تا 31 مرداد می توانند از خوابگاه استفاده نمایند.

همچنین دانشجویان دکتری در مرحله انجام یا اتمام رساله در صورت داشتن کار آزمایشگاهی و عملی از دو تیر تا 17 شهریور می تواند در خوابگاه ها حضور پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرایط حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه خوارزمی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه خوارزمی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید