دوباره تنبیه بدنی دانش آموز؛ اینبار معلم ورزش

به گزارش وبلاگ پتول، رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان فارس با بیان جزئیاتی درباره تنبیه بدنی یک دانش آموز توسط معلم خود، از اخراج این معلم اطلاع داد.

دوباره تنبیه بدنی دانش آموز؛ اینبار معلم ورزش

به گزارش وبلاگ پتول به نقل از ایلنا، حمیدرضا شعبانی رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان فارس درباره تنبیه بدنی دانش آموز 10 ساله توسط معلم ورزش در یکی از مدارس غیرانتفاعی منطقه دو شیراز گفت: این شخص معلم غیررسمی در یک مدرسه غیردولتی بوده است. او به عنوان معلم ورزش در سالن ورزشی مدرسه مستقر بوده و این اتفاق در سالن ورزشی و نه در مدرسه اتفاق افتاده است.

شعبانی ادامه داد: از اینکه چه مساله ای بین این دو نفر بوده اطلاع ندارم، اما اصل این را که تنبیه بدنی اجرا شده است، تایید می کنیم. در حال حاضر نیز آموزش و پرورش پیگیر این مساله است.

وی با بیان اینکه خانواده دانش آموز از معلم خاطی شکایت نموده اند، گفت: این شکایت در جریان مجاری قانونی افتاده است. از آنجا که این شخص معلم غیررسمی بوده، آموزش و پرورش قطعا با این شخص لغو قرار داد خواهد نمود. او فقط قرارداد داشته و معلم رسمی نبوده که آن را به تخلفات اداری بفرستیم.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شیراز در پاسخ به این سوال که آیا گزینشی از این شخص برای ورود به مدرسه اجرا شده بوده است یا خیر، گفت: این افراد مراحل گزینش را طی نموده اند و اینطور نبوده که به راحتی با آنها قرارداد ببندند و مراحل عقد قرارداد آنها کاملا قانونی بوده است. اما رفتارشان تایید نمی گردد و به هر حال آموزش و پرورش حتما با او برخورد خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "دوباره تنبیه بدنی دانش آموز؛ اینبار معلم ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوباره تنبیه بدنی دانش آموز؛ اینبار معلم ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید