دونالد ترامپ مشکل عصبی دارد؟

به گزارش وبلاگ پتول، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز گذشته در جریان سخنرانی خود در مراسم فارغ التحصیلی در آموزشگاه نظامی ایالات متحده موسوم به وست پوینت علائمی عجیب از مسائل فیزیکی نشان داد.

دونالد ترامپ مشکل عصبی دارد؟

به گزارش وبلاگ پتول به نقل از دیلی میل ، در طی سخنرانی روز شنبه ، ترامپ از دو دست برای نوشیدن از یک لیوان آب استفاده کرد و بعد هنگام پایین رفتن از پله ها بسیار احتیاط کرد و جوری قدم برمی داشت که گویی کودک نوپایی است و نمی تواند به راحتی از پله ها پایین برود.

این اولین بار نیست که ترامپ از دو دست برای نوشیدن از یک لیوان آب استفاده نموده است؛ تکرار این شرایط بعضی را به این سوال سوق داده است که آیا وی مشکل پزشکی دارد یا خیر.

دکتر بندی لی روانپزشک ییل دراینباره گفت: این یک نشانه عصبی مداوم عصبی است که نشان می دهد فرد احتیاج به اسکن مغزی دارد. فیلم های اخیر این موضوع را روشن می نمایند که در خصوص ترامپ چیزی از نظر پزشکی اشتباه است. نحوه قدم زدن او ، چگونگی نگه داشتن یک لیوان آب و سخنان مضحکش نشان می دهد شاید احتمال وجود بیماری عصبی یک فرضیه نزدیک به واقعیت است. راز پنهان کاخ سفید چیست؟

ترامپ اصرار دارد که در سلامتی کامل است و کاخ سفید نیز اخیراً گزارشی از شرایط جسمی او منتشر نموده است که ادعا می نماید برای شرایط او برای سنش از نظر ظاهری خوب است. ترامپ روز یکشنبه 74 ساله شد.

عادت ترامپ برای نوشیدن آب با دو دست حداقل از سال 2017 دیده شده یعنی هنگامی که وی هنگام تحویل استراتژی امنیت ملی خود در مقابل اعضای خدمت نظامی در واشنگتن یک لیوان را با دو دست گرفت.

در سخنرانی دیگری در سال 2017 ترامپ در حالی که خواهان معامله تجاری با ژاپن بود از یک بطری آب با دو دست آب نوشید.

منبع: جام جم آنلاین

به "دونالد ترامپ مشکل عصبی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونالد ترامپ مشکل عصبی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید