رد پای آزمون در برد پُر گل زنیت

به گزارش وبلاگ پتول، زنیت سنت پترزبورگ در حضور 73 دقیقه ای مهاجم ایرانی خود مقابل زسکا مسکو به فزونی رسید.

رد پای آزمون در برد پُر گل زنیت

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پتول، در یکی از ملاقاتهای هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت پترزبورگ که سردار آزمون را از ابتدا در خط حمله داشت، از ساعت 20:30 امشب در استادیوم زسکا آرنا، به مصاف تیم زسکا مسکو رده پنجمی رفت.

هنوز دو دقیقه از آغاز مسابقه نگذشته بود که ارسال ویاچِسلاو از جناح راست زمین و ضربه سر برانیسلاو ایوانوویچ، تیم زنیت سنت پترزبورگ را به گل اول رساند تا یاران آزمون آغاز مقتدرانه ای پس از سه ماه دوری از بازی های رسمی داشته باشند.

در دقیقه 9 ارسال سردار آزمون از جناح راست زمین را آرتم زیوبا با ضربه سر زد که در ادامه اشتباه دو مدافع زسکا مسکو در دفع توپ موجب شد تا توپ در یک رفت و برگشت به مالکوم برسد و هافبک پیشین بارسلونا گل دوم زنیت را بزند.

در دومین دقیقه وقت های تلف شده نیمه اول مالکوم با یک شوت محکم دروازه زسکا مسکو را باز کرد تا یاران آزمون با فزونی قاطع 3 بر صفر به رختکن بروند.

سردار آزمون در دقیقه 73 به عنوان سومین تعویضی زنیت سنت پترزبورگ جای خود را به الکس سوتورمین داد و در چهارمین دقیقه وقت های تلف شده این مسابقه سباستین دریوسی گل چهارم این تیم را زد تا به فزونی 4 بر صفر خارج از خانه مقابل زسکا مسکو دست پیدا نمایند.

زنیت سنت پترزبورگ با این برد 53 امتیازی شد تا با یک بازی و 12 امتیاز بیشتر نسبت به لوکوموتیو مسکو رده دومی، همچنان با قاطعیت در صدر جدول لیگ برتر روسیه بایستد و شرایط خوبی برای کسب عنوان قهرمانی پیدا کند.

سردار آزمون در ملاقات امشب مقابل زسکا مسکو بازی شماره 22 خود در این فصل را انجام داد ولی نتوانست آمار گل ها و پاس گل های خود را افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رد پای آزمون در برد پُر گل زنیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد پای آزمون در برد پُر گل زنیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید