بازگشت دوباره گواردیولا به نوکمپ، روستوف به دنبال نخستین 3 امتیاز

به گزارش وبلاگ پتول، هفته سوم لیگ قهرمانان با ملاقات حساس بارسلونا و منچسترسیتی به سرانجام می رسد.

بازگشت دوباره گواردیولا به نوکمپ، روستوف به دنبال نخستین 3 امتیاز

به گزارش وبلاگ پتول، هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت ملاقات امشب سرانجام می یابد. بازگشت پپ گواردیولا به نوکمپ از اتفات مهم این شب خواهد بود. همچنین روستوف در سومین بازی اش برابر تیم قدرتمند اتلتیکومادرید قرار می گیرد.

گروه A

آرسنال - لودوگورتس

آرسنال برای نخستین بار به مصاف لودوگورتس می رود. شاگردان آرسن ونگر از دو بازی قبلی شان چهار امتیاز کسب کردند و با گل زده کمتر نسبت به پاری سن ژرمن در رتبه دوم جای دارند و امشب به دنبال کسب سه امتیاز کامل این بازی هستند. در مقابل تیم بلغارستانی با یک امتیاز در صندلی سوم است. تنها رویایی آن ها با یک تیم انگلیسی به فصل 15-2014 بازمی گردد که با پیروزی چهار بر سه لیورپولی ها به سرانجام رسید.

تیم بلغارستانی آخرین بازی اش را در لیگ کشورش با پیروزی سه بر یک پشت سر گذاشت و اکنون با 22 امتیاز در رتبه دوم جای دارد. آرسنال در شرایط تقریبا مشابهی واقع شده است. در نخستین روز هفته سوانسی را سه بر دو شکست داد و با 19 امتیاز در صندلی دوم نهاده شد. تیم انگلیسی در 10 بازی اش مغلوب هیچ تیمی نشده است و تنها باخت این تیم مربوط به نخستین ملاقاتشان در لیگ برتر انگلیس برابر لیورپول است که چهار بر سه مغلوب شدند.

آمار حریف امشب توپ چی ها نیز خوب است. آن ها در 11 بازی اخیرشان تنها یک بار بازنده شدند و جاناتان کافو یکی از برترین گلزنان این تیم محسوب می گردد. او در 6 بازی اخیر پنج گل به ثمر رسانده است. در مقابل الکسیس سانچس در هشت بازی، پنج گل را وارد دروازه حریفان نموده است. با این حال به نظر می رسد شاگردان ونگر کار سختی برای امشب نداشته باشند.

پاری سن ژرمن - بازل

دو تیم فرانسوی و سوییسی آغاز هفته متفاوتی داشتند. پاری سن ژرمن دو بر یک نانسی را شکست داد و با 19 امتیاز در صندلی دوم نهاده شد اما بازل با سه گل لوزرن را پشت سر گذاشت و با 31 امتیاز صدرنشین است. در لیگ قهرمانان همه چیز متفاوت است و با توجه به آمار به نظر می رسد شاگردان اونای امری کار راحتی داشته باشند. پاریسی ها در صندلی نخست گروه خود قرار دارند و 41 بازی است که در خانه نباخته اند. در 10 سال گذشته تنها یک بار در پارک دو پرانس شکست را تجربه کردند. این باخت برابر بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان سال 2015 رخ داد. در مقابل تیم سوییسی هیچگاه نتوانسته در فرانسه پیروز گردد.

گروه B

دیناموکیف - بنفیکا

صدرنشین لیگ پرتغال در اوکراین برابر دیناموکیف قرار می گیرد تا نخستین پیروزی اش را در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان به دست آورد. بنفیکا برخلاف لیگ کشورش در رقابت های اروپایی در شرایط خوبی قرار ندارد و از دو بازی اش تنها یک امتیاز کسب نموده است. این تیم از ناپولی بازنده شد و برابر بشیکتاش مساوی شد. البته تیم اوکراینی نیز در شرایط مشابهی واقع شده است و تنها با تفاضل گل بهتر بالاتر از بنفیکا نهاده شده است. به همین خاطر هر دو تیم به پیروزی احتیاج دارند. دینامو و بنفیکا یک بار پیش از این در مرحله گروهی جام قهرمانان در فصل 92-1991 به مصاف هم رفتند که تیم اوکراینی با یک گل پیروز شد.

ناپولی - بشیکتاش

ناپولی امشب میزبان تیم ترکیه ای بشیکتاش است. صدرنشین گروه B با 6 امتیاز به دنبال کسب سومین پیروزی اش است. این تیم در آغاز هفته برابر رم بازنده شد و از رتبه دوم به صندلی پنجم سقوط کرد. بشکیتاش در مقابل یک بر صفر کایسراسپور را شکست داد و با 17 امتیاز در رتبه دوم نهاده شد. این تیم در لیگ قهرمانان نیز در این صندلی واقع شده است، اما فقط دو امتیاز کسب نموده است. در این شرایط دو تیم برای نخستین بار در رقابت های اروپایی به مصاف هم می فرایند. امشب ناپولی می تواند نام خود را در تاریخ لیگ قهرمانان ثبت کند. اگر مهمانش را شکست دهد و ملاقات دینامو و بنفیکا مساوی گردد، اولین تیمی خواهد بود که در با انجام سه بازی به مرحله بعد صعود می نماید. بشیکتاش در 11 بازی اش برابر تیم های ایتالیایی دو تساوی و 9 شکست را به کسب نموده است.

گروه C

بارسلونا - منچسترسیتی

حساس ترین و تماشایی ترین بازی امشب در نوکمپ برگزار می گردد. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی دوباره به بارسلونا بازخواهد گشت و در ورزشگاهی حضور خواهد یافت که با تیمش عناوین متعددی را در دوران بازیگری و مربیگری کسب کرد. سرمربی اسپانیایی پیش از این نیز به نوکمپ باز گشته بود. در زمان راهنمایی بایرن مونیخ در فصل 15-2014 سه بر صفر مفلوب بارسا شد. البته به جز گواردیولا، نولیتو و کلودیو براوو برابر تیم سابقشان قرار خواهند گرفت.

دو تیم در آغاز هفته شرایط متفاوتی را تجربه کردند. بارسلونا با چهار گل برابر دپورتیوو لاکرونیا پیروز شد، اما همچنان در صندلی چهارم جدول لالیگا قرار د ارد، اما سیتی برای دومین هفته پیاپی به تساوی دست یافت. با این حال با 19 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال در صدر واقع شده است. نخستین بازی رسمی دو تیم در بازی های اروپایی به فصل 14-2013 در مرحله یک هشتم نهایی باز می گردد. در انگلیس بارسا با گل های لیونل مسی و دنی آلوس پیروز شد. در نوکمپ باز هم آبی اناری ها پیروز میدان بودند. این بازی دو بر یک به سرانجام رسید. در هر دوبازی یک بازیکن از سیتی اخراج شد. بارسا صدرنشین گروه خود است و می تواند با شکست سیتی به نهمین امتیاز خود برسد، در مقابل سیتی پس از پیروزی آسان برابر مونشن گلادباخ برابر سلتیک به تساوی سه بر سه رسید. در هر صورت هر دوتیم از شانس یکسانی برای پیروزی در ملاقات امشب برخوردارند.

سلتیک - مونشن گلادباخ

سلتیک با یک امتیازی که از سیتی گرفت در شرایط بهتری نسبت به مونشن گلادباخ واقع شده است. تیم اسکاتلندی با توجه به قدرت دو تیم بارسلونا و سیتی می تواند امیدوار به صعود به لیگ اروپا باشد. گلادباخ بدون امتیاز در انتهای جدول واقع شده است و بازی امشب اهمیت زیادی برایش دارد. دو تیم پیش این تنها در بازی محبت آمیز ای در اسکاتلند به مصاف هم رفتند که تیم آلمانی دو بر یک پیروز شد.

گروه D

بایرن مونیخ - آیندهوون

صدرنشین بوندسلیگا برای کسب دومین پیروزی اش در لیگ قهرمانان به مصاف آیندهوون یک امتیازی می رود. بایرن یک برد کسب نموده و حریفش هنوز بردی بدست نیاورده است. البته هر دوی آنها مغلوب اتلتیکومادرید شدند. بایرن و آیندهوون پیش از این 6 بار برابر هم نهاده شدند که سهم تیم آلمانی چهار پیروزی است. یک بازی با مساوی به سرانجام رسید و در یک بازی آیندهوون پیروز شد. بایرن هرگز در خانه مغلوب تیم هلندی نشده است. در مقابل آخرین شکست خارج از خانه آیندهوون در تمام رقابت ها به 21 اکتبر سال 2015 برابر ولفسبورگ بر می گردد. در این 22 بازی 17 پیروزی و پنج مساوی کسب کرد.

روستوف - اتلتیکومادرید

اتلتیکومادرید با اقتدار صدرنشین گروهش است. قرمز و سفیدپوشان در هر دو بازی شان به پیروزی دست یافتند. شاگردان دیگو پابلو سیمئونه بایرن و آیندهوون را با یک گل شکست دادند، اما روستوف هنوز به پیروزی نرسیده است؛ روستوفی که در ترکیبش از دو بازیکن ایرانی به نام های سردار آزمون و سعید عزت اللهی بهره می برد. تیم روسی در اولین حضورش در لیگ قهرمانان هنوز بردی به دست نیاورده و امیدوار است در خانه خود حداقل یک امتیاز از نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان کسب کند.

دو تیم هرگز در گذشته به مصاف هم نرفتند و هفته خود را متفاوت آغاز کردند. روستوف با یک گل مغلوب اسپارتاک شد اما اتلتیکو در ویسنته کالدرون جشنواره گل به راه انداخت و گرانادا را هفت بر یک شکست داد. روستوف 26 بازی پیاپی است که در خانه شکستی نخورده است. اتلتیکو نیز در 10 بازی اخیرش در این فصل مغلوب هیچ تیمی نشده است و امشب برای برد به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازگشت دوباره گواردیولا به نوکمپ، روستوف به دنبال نخستین 3 امتیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت دوباره گواردیولا به نوکمپ، روستوف به دنبال نخستین 3 امتیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید