روزبهانی: می خواهم در اردن سهمیه المپیک را بگیرم، مسابقات را بیش از حد بزرگ نمی کنم

به گزارش وبلاگ پتول، ملی پوش بوکس ایران گفت: از تمام تجربه و توان خود استفاده می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و سهمیه المپیک 2020 خود را در اردن قطعی کنم.

روزبهانی: می خواهم در اردن سهمیه المپیک را بگیرم، مسابقات را بیش از حد بزرگ نمی کنم

احسان روزبهانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پتول، در مورد شرایط ملی پوشان بوکس در آستانه مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا گفت: سه شنبه 6 اسفندماه به اردن رسیدیم و با تصمیم کادرفنی یک جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم. چهارشنبه نیز دو جلسه تمرین را برگزار کردیم و این فرایند تا روز آغاز مسابقات ادامه خواهد داشت.

وی با ابراز رضایت از شرایط خود بیان کرد: از نظر بدنی تقریبا آماده هستم و مسئله ای ندارم. از لحاظ تجربه نیز در شرایطی قرار دارم که این مسابقات را بیش از حد برای خود بزرگ نکنم، اما مسابقات کسب سهمیه المپیک سختی های خاص خود را دارد. بهترین های قاره آسیا در این مسابقات کوشش خواهند کرد تا پیروز به کسب سهمیه المپیک شوند.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون گفت: امیدوارم همه بچه ها در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند و من هم از تمام تجربه و توان خود استفاده می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. به خوبی می دانم کار سختی دارم، اما تمام کوشش خود را انجام می دهم تا به وسیله همین مسابقات پیروز به کسب سهمیه المپیک شوم. از همه مردم عزیز می خواهم که ما را دعا نمایند، چون کار بسیار سختی داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روزبهانی: می خواهم در اردن سهمیه المپیک را بگیرم، مسابقات را بیش از حد بزرگ نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبهانی: می خواهم در اردن سهمیه المپیک را بگیرم، مسابقات را بیش از حد بزرگ نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید