رویای حضور در جام جهانی را دارم ، از تیم ساپینتو یک اخراجی گرفتم و یک گل هم زدم

به گزارش وبلاگ پتول، ستاره نو استقلال می گوید رویای حضور در جام جهانی را دارد.

رویای حضور در جام جهانی را دارم ، از تیم ساپینتو یک اخراجی گرفتم و یک گل هم زدم

به گزارش وبلاگ پتول محمد محبی، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از عقد قرارداد با آبی پوشان مرکز گفت: خیلی خوشحالم که به استقلال پیوستم و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم. تمام انگیزه بازیکنان این است که برای سربلندی استقلال بجنگیم و به اهداف خود برسیم. امیدوارم مثل سال قبل، فصل خوبی داشته باشیم. هدف شخصی من از آمدن به استقلال این است که جهت سال قبل را پیش ببریم و تمام کوشش خود را بکنیم که استقلال به جایگاهش برسد. سال جاری، سال جام جهانی است و برای هر بازیکن، جام جهانی یک رویای بزرگ است و امیدوارم با استقلال نتایج خوبی بگیریم و با تیم ملی هم در جام جهانی سال خوبی داشته باشیم.

او درباره ریکاردو ساپینتو گفت: ما در سانتاکلارا، یک بازی با مورینسه در سال گذشته داشتیم و من روبروی ساپینتو بازی کردم. من در آن بازی یک اخراجی گرفتم و یک گل به ثمر رساندم. علاقه او به من فکر می کنم از آن بازی شروع شد و وقتی ساپینتو به ایران آمد، ایشان با من صحبت کردند و مذاکرات از آن زمان شروع شد. امیدوارم فصل خوبی با ساپینتو و استقلال داشته باشیم.

محبی اضافه کرد: استقلال طرفداران بی شماری دارد و سال جاری تمام کوشش خود را می کنیم تا نتیجه مورد نظر را کسب کنیم. از طرفداران سپاسگزارم که برای من پیغام فرستادید. من الان اینجا هستم و از مسئولان باشگاه استقلال تشکر می کنم. این پروژه 70 روز طول کشید و این به خاطر این بود که مدیران سانتاکلارا عوض شدند و مربی تیم هم نظرش روی این بود که من در تیم بمانم اما شرایط طوری شد که در استقلال باشم و از تمام کسانی که باعث شدند که این اتفاق رقم بخورد، تشکر می کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "رویای حضور در جام جهانی را دارم ، از تیم ساپینتو یک اخراجی گرفتم و یک گل هم زدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای حضور در جام جهانی را دارم ، از تیم ساپینتو یک اخراجی گرفتم و یک گل هم زدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید