شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در قبال تبلیغات محیطی لیگ برتر

به گزارش وبلاگ پتول، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اظهار داشت: در ارتباط با شائبه هایی که درباره موضع باشگاه پرسپولیس نسبت به تبلیغات محیطی وجود دارد، موکدا اعلام می گردد باشگاه هیچ تغییری در خواسته ها و مواضع خود نداشته است. خواسته و موضع باشگاه پرسپولیس نیز در اظهارات و اطلاعیه های قبلی به روشنی بیان شده است.

شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در قبال تبلیغات محیطی لیگ برتر

باشگاه پرسپولیس، در راستای برنامه های مالی خود برای ایجاد عایدیهای پایدار و بر اساس مصوبه هیأت مدیره خواستار به عهده گرفتن تبلیغات محیطی در بازی های خانگی شد و پیگیری این موضوع اتفاقا مورد پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان بوده است. در این طرح منافع و افزایش عایدی برای باشگاه پرسپولیس، لیگ و در واقع برای همه باشگاه ها دیده شده است. مسائل نیز در هماهنگی با سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان پیش رفت که در قالب صورت جلسات، نمود پیدا کرد. باز هم تاکید می کنیم به هیچ وجه تغییر موضعی در کار نیست. این زاییده فکر های بیمار است که در پی ارائه خوراک خبری نادرست به رسانه ها و طرفداران پرسپولیس است تا از این طریق اهداف خود علیه پرسپولیس را اجرا نمایند. ما اصرار بر استفاده از این حق داریم. در هیچ مصاحبه و جلسه ای هم از سوی پرسپولیس اعلام نشد که تبلیغات محیطی را نمی خواهیم.

در خصوص بازی روز دوشنبه، با توجه به شرایط خاصی که پیش آمد و بخشی از آن اصلا در کنترل و اختیار باشگاه نبود، برای این که تبعات موضوع به تیم و شرایط آن لطمه وارد نسازد، باید تصمیم گیری می کردیم. همان تأخیری که پیش آمد هم به صلاح تیم نبود و نباید فراموش کنیم که در آستانه دربی قرار داریم و تیم نباید درگیر اختلاف نظرهایی بین سایر بخش ها می شد. ضمن این که مهم بود وقفه ای در فرایند پیروزی تیم حادث نگردد.

بعلاوه در این ارتباط به اطلاع می رساند طبق جلساتی که برگزار گردید، مقرر شده بود که از محل اجرای تبلیغات محیطی به وسیله باشگاه در استادیوم آزادی، 30 درصد عایدی به سازمان لیگ و 10 درصد عایدی به شرکت توسعه و تجهیز اختصاص یابد. 60 درصد مابقی هم برای باشگاه باشد. در واقع توافق به صورت درصدی بود. این که سایر باشگاه ها، خارج از جلسات مشترک و توافق های رسمی، قول و قرارهایی دیگری داشته اند، برای ما اهمیت ندارد.

آن چه در جلسات متفق القول پذیرفته شد، همان است که اعلام کردیم و طبق همان صورت جلسه پیش می رویم و عمل می کنیم. حالا در این میان کسی زیاده خواهی کند یا دنبال مسائل دیگری باشد، باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را نسبت به آن اعلام می نماید.

ممکن است اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما به جای اینکه خیلی از مسائل را به رسانه بکشانیم و فکر طرفدار را مشوش کنیم می گردد آن را با مذاکره و تعامل حل کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در قبال تبلیغات محیطی لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در قبال تبلیغات محیطی لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید