پنجمین نمایشگاه گردشگری کرمان از 5 تا 9 آبان

به گزارش وبلاگ پتول، خبرنگاران : در نمایشگاه سراسری گردشگری استان کرمان 50 میلیارد تومان اثر هنری به نمایش گذاشته می گردد.

پنجمین نمایشگاه گردشگری کرمان از 5 تا 9 آبان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری گفت: 50 میلیارد تومان اثر هنری در نمایشگاه سراسری صنایع دستی این استان به معرض نمایش گذاشته می گردد.

فریدون فعالی اضافه نمود: برنامه ریزی لازم برای بهتر برگزار شدن این دو نمایشگاه با همکاری دستگاه های مرتبط، شرکت ها و بنگاه های مالی و گردشگری بزرگ استان های تهران و کرمان انجام گرفته است و به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه هایی پرشور در حوزه گردشگری و صنایع دستی این استان خواهیم بود.

وی گفت:سه هزار مترمربع فضا برای برگزاری دو نمایشگاه مذکور در نظر گرفته شده و 2 هزار مترمربع به حوزه صنایع دستی و هزار مترمربع به حوزه گردشگری اختصاص داده شده است.

فعالی بیان نمود: در پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری سه رویداد گردشگری سلامت، طبیعت و خوراک برگزار می گردد که به جذابیت نمایشگاه مذکور یاری زیادی می نماید.

وی از حضور 180 هنرمند صنایع دستی از استان کرمان و دیگر استان های کشور در چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی این استان اطلاع داد و گفت: با توجه به توسعه صنایع دستی استان کرمان طی سال های گذشته سال جاری 90 غرفه برای هنرمندان داخل استان و 90 غرفه دیگر برای هنرمندان خارج از استان در نظر گرفته شده است.

منبع: توریسم آنلاین

به "پنجمین نمایشگاه گردشگری کرمان از 5 تا 9 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین نمایشگاه گردشگری کرمان از 5 تا 9 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید