ماجرای گزارش ناسا در خصوص ابر متان در تهران ، واکنش یک مدیر شهرداری تهران

به گزارش وبلاگ پتول، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران نسبت به گزارش ناسا در مورد تشکیل ابر متان در جنوب تهران واکنش نشان داد و گفت: هنوز چیزی به صورت مکتوب به ما اعلام نشده، این موضوع خبری است و نیازمند به آنالیز های بیشتر دارد.

ماجرای گزارش ناسا در خصوص ابر متان در تهران ، واکنش یک مدیر شهرداری تهران

به گزارش وبلاگ پتول، مهدی عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران در واکنش به گزارش ناسا مبنی بر وجود ابر 5 کیلومتری گاز متان در جنوب تهران اظهار کرد: خبری به ما رسید، این موضوع با دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و محیط زیست موضوع مطرح شده است.

او ادامه داد: هنوز چیزی به صورت مکتوب به ما نرسیده و موضوع خبری است و این بحث نیازمند آنالیز های بیشتر است، فعالیتی که در کهریزک منجر به فراوری گاز متان گردد، انجام نمی دهیم ولی بحث پسماند تر وجود دارد که ما هوادهی را برای آن انجام می دهیم.

عزیزی توضیح داد: محل های مختلفی در کهریزک وجود دارد که می تواند عامل این موضوع باشد البته منوط به این است که این مورد تایید گردد، هنوز گزارشی نداریم گزارش باید مکتوب به ما اعلام گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران در خصوص انتشار بوی نامطبوع آرادکوه گفت: در یک سال گذشته گزارشی درباره انتشار بوی نامطبوع نداشتیم و اقدامات موثری در این خصوص انجام داده ایم البته اینکه به صورت کلی ادعا کنم بو وجود ندارد، درست نیست. ما پسماند را می کنیم که قسمتی دفع، قسمتی تفکیک و قسمتی به وسیله زباله سوز سوخته می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ماجرای گزارش ناسا در خصوص ابر متان در تهران ، واکنش یک مدیر شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای گزارش ناسا در خصوص ابر متان در تهران ، واکنش یک مدیر شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید