مخالفت رئیس اتحادیه فوتبالیست های انگلیس با شروع لیگ؛ بازیکنان موش آزمایشگاهی نیستند!

به گزارش وبلاگ پتول، رئیس نهاد مدافع حقوق بازیکنان شاغل در فوتبال انگلیس در مورد از سر گرفته شدن بازی های لیگ برتر در بحبوحه شیوع کرونا در بریتانیا ابراز نگرانی کرد.

مخالفت رئیس اتحادیه فوتبالیست های انگلیس با شروع لیگ؛ بازیکنان موش آزمایشگاهی نیستند!

به گزارش وبلاگ پتول و به نقل از ESPN، بعد از آنکه چند بازیکن شاغل در لیگ برتر فوتبال انگلیس از جمله سرخیو آگوئرو و رحیم استرلینگ در خصوص عواقب بازگشت به زمین مسابقه در اوج بحران شیوع کرونا ابراز نگرانی کردند، رئیس اتحادیه فوتبالیست های انگلیس (PFA) هم در خصوص تبعات از سر گرفته شدن بازی های لیگ پیش از برقراری کامل امنیت به مسئولان هشدار داد.

روز دوشنبه تأیید شد که دولت انگلیس به ورزشکاران حرفه ای اجازه داده که از ماه ژوئن مسابقات شان را از سر بگیرند. لیگ برتر انگلیس از 12 مارس (22 اسفند) به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمد و اکنون با وجود آنکه انگلیس در کل اروپا بیشترین آمار ابتلا و کشته را دارد، این لیگ قرار است از 12 ژوئن (23 خرداد) از سر گرفته گردد که این موضوع بعضاً با واکنش های تندی از سوی بازیکنان همراه بود. به عنوان نمونه دنی روز بازیکن تبم فوتبال تاتنهام که به صورت قرضی برای نیوکاسل بازی می نماید، گفت:به جهنم که روحیه ملت (به خاطر شیوع ویروس کرونا) خراب شده است. جان مردم در خطر است.

گوردون تیلور رئیس PFA در این باره به شبکه اسکای اسپورتس گفت: بازیکنان نمی خواهند موش آزمایشگاهی باشند و این نه فقط در خصوص فوتبال بلکه در خصوص تمام رشته های ورزشی صدق می نماید. باید تعادلی میان ایجاد امنیت و سلامت و کوشش برای برگرداندن جامعه به شرایط عادی باشد.

وی عنوان نمود: باید به همه این اطمینان خاطر را بدهیم که تمامی معیارهای بهداشتی و ایمنی برای حفظ سلامت آنها رعایت می گردد. از سر گیری تمرینات گروهی یک فرایند چند مرحله ای است. این کار 5 مرحله خواهد داشت و باید در تمام این مراحل احتیاط کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مخالفت رئیس اتحادیه فوتبالیست های انگلیس با شروع لیگ؛ بازیکنان موش آزمایشگاهی نیستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت رئیس اتحادیه فوتبالیست های انگلیس با شروع لیگ؛ بازیکنان موش آزمایشگاهی نیستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید