امری: به تیمم افتخار می کنم، یکی از مدعیان قهرمانی را حذف کردیم

به گزارش وبلاگ پتول، سرمربی تیم فوتبال ویارئال از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

امری: به تیمم افتخار می کنم، یکی از مدعیان قهرمانی را حذف کردیم

به گزارش وبلاگ پتول، ویارئال در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کاری بزرگ زد و با نتیجه 3 بر صفر یوونتوس را در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین شکست داد. این تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر یک پیروز و برای اولین بار در 13 سال اخیر راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شد.

اونای امری پس از این بازی گفت: چنین مسابقاتی همیشه سخت هستند، اما دروازه بان ما در این بازی فوق العاده عمل کرد و تیر دروازه هم با ما یار بود. بازی دفاعی از خود ارائه دادیم، اما در مقاطع پایانی بازی چشم به ضدحملات هم داشتیم و فضای بیشتری به دست آوردیم تا به خط دفاعی یوونتوس نفوذ کنیم. در جریان بازی صبور بودیم و بسکمک از کارهای مان را درست انجام دادیم. پس از گل اول مان فضای بیشتری برای حمله به سمت دروازه یووه پیدا کردیم و در 15 دقیقه پایانی بازی بیشتر فرصت داشتیم.

سرمربی اسپانیایی ویارئال که استاد بازی های حذفی در رقابت های اروپایی است و فصل گذشته هم با ویارئال فاتح لیگ اروپا شد، ادامه داد: من عاشق لیگ اروپا هستم، اما حالا می خواهم از لیگ قهرمانان اروپا لذت ببرم. تجربیات گذشته به ما کمک کرد. برای ما مهم بود که ببینیم چطور می توانیم یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان را حذف کنیم. این لحظه خاصی است و می خواهیم از آن لذت ببریم.

امری خاطرنشان کرد: اسپانیا سال هاست که بر فوتبال اروپا سلطه پیدا کرده است. امروز یکی از مدعیان قهرمانی را حذف کردیم و به ویارئال افتخار می کنم. فوتبال ایتالیا مانند انگلیس، آلمان و اسپانیا در سطح بالایی است، اما چنین اتفاقاتی در لحظه اتفاق می افتد. گاسپرینی و آلگری را در فوتبال ایتالیا دوست دارم، هرچند آنها سبک کاری متفاوتی دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امری: به تیمم افتخار می کنم، یکی از مدعیان قهرمانی را حذف کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: به تیمم افتخار می کنم، یکی از مدعیان قهرمانی را حذف کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید