نامزدی جان سینا و دختر ایرانی، شای شریعت زاده

به گزارش وبلاگ پتول، خبرنگاران: چندی پیش، شای شریعت زاده، دوست دختر ایرانی جان سینا، کشتی کچ کار و بازیگر معروف هالیوودی درحالی دیده شد که حلقه ای در انگشتش داشت؛ بدین ترتیب شایعاتی مبنی بر نامزدی این زوج قوت گرفت.

نامزدی جان سینا و دختر ایرانی، شای شریعت زاده

هواداران تیزبین، این صحنه را درحالی دیدند که سینا و شریعت زاده، همراه با یکدیگر برای تفریح به سن دیگو رفته بودند.

یکی از شاهدان عینی به ای نیوز گفت: جان سینا را امروز در کارناوال ساحلی میسیون در سن دیگو دیدم؛ درحالیکه شای شریعت زاده با یک حلقه بسیار عظیم در دستش، درست پشت سر جان سینا ایستاده بود. آن ها پر از احساسات بودند. شای در تمام مدت، بازوی جان را گرفته بود و حلقه اش نیز در دست چپش قرار داشت.

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی نیز عکسی از جان سینا در پارک بلمونت منتشر کرد که با این کار به شایعات دامن زده شد.

یکی دیگر از شاهدان عینی، این زوج را در هتل محل اقامتشان دید. او در اینباره به ای نیوز گفت: جان با خانمی با قدی کوتاهتر از خودش بود که مو هایی قهوه ای داشت. این خانم، یک حلقه بسیار عظیم در دست چپش داشت. وقتی از کنارشان رد شدم، متوجه شدم که دست همدیگر را گرفته اند.

بعضی فالوئر های این ستاره دنیای WWE نیز از پست های مبهمی که اخیرا جان سینا در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد، گیج شده اند. چند روز پیش، سینا تصویری از یک مرد منتشر کرد که قلب عظیمی را در دست داشت؛ روی این قلب نوشته شده بود: بگو بله.

به علاوه، سینا تصویر دیگری نیز منتشر نموده که به نظر می رسد تصویر عروس و دامادی درحال رقصیدن در پارک است.

تا به امروز نه سینا و نه شریعت زاده در اینباره اظهار نظری ننموده اند.

در مارس سال 2019، شایعاتی مبنی بر رابطه رومانتیک این زوج منتشر شد، سپس این دو در ماه اکتبر، برای اولین بار همراه با یکدیگر در فرش قرمز حضور یافتند. هرچند که تا به امروز جزییات رابطه شان را تا حدود زیادی مخفی نگاه داشته اند.

منبع: eonline

منبع: برترین ها

به "نامزدی جان سینا و دختر ایرانی، شای شریعت زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدی جان سینا و دختر ایرانی، شای شریعت زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید