پرداخت 92 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی

به گزارش وبلاگ پتول، فرماندار کرمانشاه گفت: از محل پرداخت تسهیلات روستاییان و عشایر در حوزه شهرستان،92 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب 188 طرح اشتغالزا اجرایی شده که 829 فرصت شغلی را ایجاد نموده است.

پرداخت 92 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی

به گزارش ، فضل الله رنجبر با اشاره به برگزاری جلسه اخیر شورای اشتغال، اظهارداشت: طرح ها در بخش های روستایی، کشاورزی و زیربخش های آن، گردشگری، صنایع کوچک و صنایع دستی اجرایی شده و تسهیلات ارزان قیمت بخش زلزله در ماهیدشت و کوزران به میزان 26 میلیارد و 800 میلیون تومان در قالب 177 طرح اشتغالزا که 263 فرصت شغلی را ایجاد نموده تاکنون پرداخت شده است.

او اضافه نمود: براساس برنامه تدوین شده اشتغال شهرستان کرمانشاه در راستای تحقق سند اشتغال روستایی، تاکنون 75درصد در سامانه رصد اشتغال ایجاد شده که از سوی دستگاه های دولتی ثبت شده که میزان 13 هزار و 579 نفر بوده است.

به گفته فرماندار کرمانشاه، در جلسه شورای اشتغال شهرستان همچنین آخرین شرایط اشتغال ایجاد شده در نهاد های حمایتی همانند کمیته امداد، بنیادشهید و بهزیستی مورد آنالیز نهاده شد که مهم ترین مشکل افراد متقاضی در بخش اشتغال در نهاد های حمایتی مشکل ضمانت تسهیلات دریافتی بود.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرداخت 92 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 92 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید