چهره خبرساز فوتبال از زندان به مرخصی آمد

به گزارش وبلاگ پتول، بعضی خبر های تایید شده حاکی از آن است یک چهره خبرساز حوزه فوتبال که خبر زندانی شدن و محکومیتش حسابی خبرساز شده بود، با استفاده از مرخصی 4 ماهه، فعلا در بیرون از زندان به سر می برد. این فرد که به خاطر خرج های زیادی که در فوتبال ایران نموده، چهره کاملا شناخته شده ای است، مدتی قبل و به علت پرونده هایی که داشت، دادگاهی و به زندان طولانی مدت محکوم شد.

چهره خبرساز فوتبال از زندان به مرخصی آمد

او به یکی از تیم های تهرانی بسیار نزدیک بود و زمانی که تیم مربوط به مشکل اقتصادی می خورد، هوای تیم محبوبش را داشت و حتی در فصل جابجایی هم به این تیم یاری کرد. او در بعضی موارد، به بازیکنان این تیم پاداش داده بود که در نهایت دادگاه رای داد بسیاری از مربیان وبازیکنان، وجوه و مبالغی را که از سوی این چهره دریافت نموده بودند به مرجع قضایی پس بدهند، اما هنوز تعیین نیست که آیا این رخ داده یا نه.

این فرد که حالا در مرخصی 4 ماهه به سر می برد پس از خروج از زندان سعی نموده با برگزاری جلساتی باز هم به تیم محبوبش نزدیک گردد و اخباری درباره حمایت شرکت نزدیک به او از تیم مربوطه شنیده شده و حتی گفته می گردد که شاید این شرکت یکی از اسپانسر های تیم تهرانی در فصل آینده باشد!

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو

به "چهره خبرساز فوتبال از زندان به مرخصی آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره خبرساز فوتبال از زندان به مرخصی آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید