3 ویژگی قابل توجه مرورگر گوگل کروم

به گزارش وبلاگ پتول، مرورگر کروم تعداد زیادی ویژگی و برنامه افزودنی را ارائه می دهد که تجربه کاربر را بهبود می بخشد. بسیاری از ویژگی های مفید در مرورگر گوگل کروم وجود دارد که ممکن است بیشتر کاربران آن ها را نشناسند.

3 ویژگی قابل توجه مرورگر گوگل کروم

به گزارش باشگاه وبلاگ پتول؛ بعضی از این ویژگی ها به محافظت از حریم خصوصی و محافظت از آن ها در برابرهک یاری می نماید:

ممنوعیت کوکی های شخص ثالث

کوکی ها ممکن است بی ضرر به نظر برسند، اما در واقع نام مستعار ردیاب ها هستند، و اگر نمی خواهید فعالیت آنلاین و سابقه جستجوی شما ردیابی گردد، Chrome در واقع یک راه آسان برای مسدود کردن کوکی های شخص ثالث و کاهش تبلیغات شخصی شده ارائه می نماید.

می توانید انتخاب کنید که همه کوکی ها را در Chrome مسدود کنید، اما به خاطر داشته باشید که این کار باعث می گردد بعضی از وب سایت ها به درستی کار نکنند و بعلاوه چیز هایی مانند گذرواژه ها را ذخیره نکنند، بنابراین مطمئن شوید که اطلاعات ورود خود را می دانید.

آنالیز امنیتی

مرورگر کروم حاوی تعدادی ابزار محافظ برای کاربران است تا آن ها را در حین استفاده ایمن نگه دارد، که برای این مهم دریافت آخرین نسخه بسیار مهم است. شما می توانید از Chrome برای آنالیز برنامه های افزودنی مخرب و بدافزار بهره ببرید، به گونه ای آنالیز امنیتی یک روش مهم برای سازگاری با برترین آنتی ویروس ها برای محافظت از شما هستند و شما باید موارد زیر را انجام دهید:

1. سه نقطه در گوشه بالا سمت راست و سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

2. Privacy and Security و در قسمت Security Checkup و سپس Verify را انتخاب کنید.

امکان فعال سازی دسترس پذیری

یکی از برترین ویژگی های کروم امکان نصب برنامه های افزودنی است. این مرورگر تقریباً برای همه چیز افزونه های زیادی دارد، اما بعضی از مفیدترین آن ها گزینه های دسترسی را ارائه می دهند که شامل پسوند های دسترسی به صفحه نمایش، تبدیل متن به گفتار و حتی یاری برای افراد نارساخوان است. می توانید آن را به وسیله زیر انجام دهید:

1. سه نقطه در گوشه بالا سمت راست و سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

2. Accessibility را انتخاب و سپس ویژگی های دسترسی را اضافه کنید.

3. هر افزونه ای را که احتیاج دارید دانلود کنید.

منبع: فرارو

به "3 ویژگی قابل توجه مرورگر گوگل کروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 ویژگی قابل توجه مرورگر گوگل کروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید