هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ پتول، به تازگی هیوندای از نسخه Night Edition سوناتا N Line رونمایی کرد. این نسخه که فقط 1000 دستگاه از آن در آمریکا عرضه خواهد شد، به رنگ سیاه بوده و تمامی اجزای بیرونی و داخلی آن تیره هستند. تبلیغات این خودرو در جریان نمایش فیلم G.I. Joe اورجینز مشاهده شد و به نظر می رسد هیوندای به خوبی از هیجان پیرامون پرده برداری این فیلم بهره گرفته است.

هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022 معرفی گردید

سوناتا N Line نایت ادیشن دارای تمامی تجهیزات نسخه استاندارد بوده و از بعضی تیره برای ابهت بیشتر سود می برد. این پکیج شامل قطعاتی از جنس پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن برای اسپویلر لبه ای عقب و پوشش مرکزی رینگ ها است. نشان های روی بدنه نیز ظاهر کروم تیره پیدا نموده و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ و رینگ های 19 اینچی با طرح مشکی مات را نیز باید به این فهرست اضافه نمود.

نمای روبه رو هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022

نمای روبه رو هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022

نمای جانبی هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022

نمای عقب هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022

قبلی 1 از 4 بعدی

هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن را می ­توان در رنگ های مشکی فانتوم یا سفید کوارتز سفارش داد، که البته این مورد دوم کمی با نام خودرو متضاد است. در مدل های با بدنه مشکی رنگ، دستگیره درها و روکش آینه­ های جانبی به رنگ مشکی مات درآمده در حالی که در نمونه­ های سفید، این قطعات هم رنگ با سایر بخش های بدنه خواهد بود.

با این حال، هیوندای به تجهیزات داخلی اشاره ننموده است، اما سوناتا N Line به مواردی همانند فرمان اسپرت چرمی، جایگاه های اسپرت، سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو ، شارژر بی سیم تلفن هوشمند و سیستم چند رسانه ای به همراه نمایشگر 10.25 اینچی مجهز است.

نمای داخل هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022

نمای داخل هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022

جلوپنجره هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022

لوگوی پشت هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022

رینگ هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022

قبلی 1 از 5 بعدی

سوناتا N Line به پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری توربو با خروجی 290 اسبی و گشتاور 422 نیوتون متری مجهز بوده و گیربکس 8 سرعته دوکلاچه وظیفه رساندن نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

به گفته هیوندای دیسک های این نسخه در جلو 13.6 اینچی و در عقب 12.8 اینچی هستند، در حالی که در سایر نسخه ها ابعاد آنها به ترتیب برابر است با 12 و 11.2 اینچ. از نظر نسبت فرمان هم این نسخه پس از 2.44 دور قفل می گردد، ولی این فاکتور برای دیگر نسخه ها 2.6 دور است.

ناگفته نماند نسخه استاندارد هیوندای سوناتا N Line مدل 2022 بدون احتساب هزینه حمل و تحویل قیمتی برابر با 33,450 دلار دارد که 1300 دلار مقرون به صرفه تر از نسخه Night Edition است.

آخرین آگهی های خرید و فروش هیوندای سوناتا

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ پتول مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار

به "هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن 2022 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید