9 مورد از بهترین بازارهای محلی سنگاپور

به گزارش وبلاگ پتول، بازارهای محلی سنگاپور

سنگاپور کشوری کوچک اما بسیار ثروتمند و مدرن در جنوب شرق آسیا و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیاست. یکی از جذاب ترین بخش های سفر به سنگاپور بازدید از بازارهای محلی و شبانه آن است. در این بازارها می توانید خرید کنید، غذاهای خوشمزه خیابانی را امتحان کنید و از حضور در این فضای پرجنب و جوش و سرزنده لذت ببرید. در این مطلب قصد داریم برخی از بهترین بازارهای محلی سنگاپور را به شما معرفی کنیم که در بین مردم محلی و همین طور توریست ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. با خبرنگاران همراه باشید.

9 مورد از بهترین بازارهای محلی سنگاپور

بازار محله چینی ها | چاینا تاون STREET MARKET

یکی از معروف ترین و بهترین بازارهای محلی سنگاپور بازار محله چینی هاست. اگر دوست دارید غذاها و ترشی های چینی و همین طور صنایع دستی، آثار هنری و خطاطی ها و خوشنویسی های چینی و همین طور ظرف و ظروف سرامیکی را خریداری کنید و به عنوان سوغات همراه بیاورید بدون شک باید به این بازار بیایید. در این بازار تنوع زیادی از رستوران ها و اغذیه فروشی های سیار هم وجود دارد که خوشمزه ترین غذاها را به مشتریان ارائه می کند. این بازار از صبح تا 8 شب باز است، اما معمولا بعد از غروب آفتاب جنب و جوش خاصی در این بازار به وجود می آید و به همین دلیل خیلی ها ترجیح می دهند بعد از تاریک شدن هوا به بازار محله چینی ها بروند.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 8 شب
  • آدرس: Trengganu Street, Outram, سنگاپور, 50005, سنگاپور

بازار بوگیس استریت | Bugis Street

اگر از خرید و پرسه زدن در بازارهای محلی خوشتان می آید پس حتما عاشق بازار بوگیس استریت می شوید. بوگیس استریت یکی از بهترین بازارهای محلی سنگاپور است و اگر با حوصله بگردید می توانید با قیمتی ارزان چیزهای خوبی پیدا کنید. از بدلیجات و زیورآلات رنگارنگ و سنتی گرفته تا پوشاک و لباس و وسایل الکترونیکی و … را می توانید در غرفه های این بازار پیدا کنید. علاوه بر این، غرفه های زیادی هم به فروش غذاهای محلی و خیابانی سنگاپور و منطقه جنوب شرق آسیا اختصاص پیدا کرده اند و می توانید پس از گشت و گذار در بازار حسابی دلی از عزا دربیاورید.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 10 شب
  • آدرس: n3 New Bugis Street, Rochor, سنگاپور, 188867, سنگاپور

بازار رمضان گیلنگ سِرای | GEYLANG SERAI RAMADAN BAZAAR

بازار رمضان گیلنگ سرای همان طور که از نامش مشخص است و می توان حدس زد حوالی ماه رمضان در سنگاپور برپا می شود. با غروب آفتاب و پس از اذان و وقت افطار، جنب و جوش خاصی در این بازار به وجود می آید و مردم محلی و همین طور جهانگرد ها برای خرید و امتحان کردن غذاهای خوشمزه خیابانی سنگاپور، مالزی و هندی به این مکان می آیند. در واقع، مردم روزه دار برای باز کردن افطار و شکم گردی بعد از یک روز طولانی روزه داری به بازار گیلنگ سرای می آیند، بنابراین بخش قابل توجهی از این بازار به اغذیه فروشی ها و غذاها و نوشیدنی های خیابانی اختصاص دارد. اگر در این ماه مبارک به سنگاپور سفر کردید می توانید به این بازار پرجنب و جوش بروید و از نزدیک با سبک زندگی و غذاهای خوشمزه مردم مسلمان سنگاپور آشنا شوید.

  • آدرس: n 1 Geylang Serai, Geylang, سنگاپور, 402001, سنگاپور

بازار سرپوشیده هند کوچک | LITTLE INDIA ARCADEگ

یکی از جذاب ترین و بهترین بازارهای محلی سنگاپور بازار سرپوشیده محله هند کوچک است. این بازار در گوشه ای مخفی از محله هند کوچک قرار گرفته و به همین دلیل بسیاری از جهانگرد ها از آن غافل می شوند. با این حال، پیشنهاد می کنیم گشت و گذار و خرید در این بازار را به هیچ وجه از دست ندهید، چون با وارد شدن به این بازار احساس می کنید در بازارهای محلی هندی هستید و می توانید با فرهنگ، غذاها، ادویه و سبک زندگی مردم هند هم آشنا بشوید. لباس های سنتی هندی، حنای هندی و غذاهای خوشمزه و تند و تیز هندی از جمله جذابیت های این بازار هستند.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب
  • آدرس: N #02-07, 48 Serangoon Road, Rochor, سنگاپور, 217959, سنگاپور

بازار لائو پا سات | lAU PA SAT

اگر از مردم محلی در مورد بهترین بازار شبانه برای غذا خوردن بپرسید بدون شک بازار لائو پا سات را به شما معرفی می کنند. لائو پا سات که به نام بازار تلوک آیر هم شناخته می شود در واقع یک ساختمان تاریخی بزرگ در مرکز شهر سنگاپور است که امروزه به یک فودکورت مشهور تبدیل شده است. در داخل این بازار رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارند که به صورت 24 ساعته باز هستند و به فروش غذا و نوشیدنی مشغولند. معمولا با تاریک شدن هوا، گروه ها و بندهای موسیقی هم برای اجرای زنده به این بازار می آیند و باعث جذاب تر شدن فضای بازار می شوند. اگر در سفر به سنگاپور قصد دارید از این بازار دیدن کنید به شما پیشنهاد می کنیم بعد از تاریک شدن هوا بروید تا از فضای سرزنده و پرجنب و جوش آن لذت ببرید.

  • ساعات کار: به صورت 24 ساعته باز است!
  • آدرس: N18 Raffles Quay, Downtown Core, سنگاپور, 48582, سنگاپور

بازار تِکا سنتر | Tekka Centre

یکی از دیگر از بهترین بازارهای محلی سنگاپور بازار تکا سنتر است که اگرچه به اندازه بازارهای دیگر شیک و مدرن نیست، اما حال و هوایی اصیل و محلی دارد. این مرکز چند منظوره در گوشه از جاده بوفالو و سرانگون و در محله هند کوچک یا لیتل ایندیا قرار گرفته است و هر آن چه که نیاز داشت باشید را در معرض فروش قرار می دهد. طبقه همکف این مرکز خرید به فروش انواع ماهی و جانوران دریایی و همین طور میوه و سبزیجات اختصاص دارد، در حالی که در طبقات بالا می توانید انواع لباس، پوشاک و محصولات مختلف، وسایل الکترونیکی و … را پیدا کنید. در طبقه همکف این بازار می توانید میوه های عجیب و غریب گرمسیری، غذاهای خوشمزه هندی، مالایی و سنگاپوری و همین طور سوغاتی های مختلف را خریداری کنید.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 9 شب
  • آدرس: N 665 Buffalo & Serangoon Roads, Little India

بازار سو گالم | So Gelam Market

یکی از بهترین بازارهای محلی سنگاپور برای خرید صنایع دستی، دست سازه های هنری، گل، حنا، بدلیجات و … بازار سوگالم است. با گشت و گذار در این بازار می توانید سوغاتی های خوب و نسبتا ارزانی برای دوستان و عزیزانتان خریداری کنید. علاوه بر این، در این بازار اغذیه فروشی های متعددی وجود دارند که انواع اسنک، نوشیدنی و غذاهای خیابانی خوشمزه را به مشتریان ارائه می کنند.

  • آدرس: N 385 Beach Rd., سنگاپور

بازار هنرمندان و طراحان | Market of Artists and Designers

اگر دوست دارید با هنرمندان و طراحان محلی از نزدیک دیدن کنید و آثار و دست سازه های آن ها را به عنوان سوغات خریداری کنید به بازار هنرمندان و طراحان بروید. این بازار یکی از بهترین بازارهای محلی سنگاپور است و در بین مردم محلی و همین طور جهانگردان محبوبیت زیادی دارد. تقریبا هر وقت که به این بازار بروید بندها و گروه های موسیقی محلی هم به اجرای زنده مشغولند و باعث هنری شدن و جذاب تر شدن فضای این بازار می شوند. جوانان و هنرمندان زیادی برای ارائه آثار و همین طور آشنایی با بقیه هنرمندان به این بازار می آیند و در نتیجه، فضایی بسیار صمیمی و هنری در این مکان حاکم است.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 5 بعدازظهر تا 12 نیمه شب
  • آدرس: Red Dot Design Museum, 11, Marina Boulevard, سنگاپور

بازار میدان کاتونگ | Katong Square Lifestyle and Vintage Market

آخرین مورد از بهترین بازارهای محلی سنگاپور که به شما معرفی می کنیم بازار میدان کاتونگ است. این بازار در منطقه کاتونگ قرار گرفته و مکانی خاص برای فروش لباس ها و پوشاک فشن قدیمی یا به اصطلاح وینتیج (Vintage) است. اگر به پوشیدن لباس های خاص و سبک متفاوت علاقه مندید می توانید به این بازار بیایید و انواع ساعت، جواهرآلات و بدلیجات، صنایع دستی، تزیینات دکوری، آثار هنری و … را خریداری کنید.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 12 نیمه شب
  • آدرس: N 86-88 East Coast Road, سنگاپور

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت

به "9 مورد از بهترین بازارهای محلی سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 مورد از بهترین بازارهای محلی سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید