آشتی آسفالت با خیابان های زنجان

به گزارش وبلاگ پتول، خبرنگاران/زنجان معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان، از 80 هزار تن آسفالت ریزی طی ماه های آینده در شهر زنجان اطلاع داد.

آشتی آسفالت با خیابان های زنجان

داوود نوری ترکمانی در گفت وگو با وبلاگ پتول، اظهار کرد: شهفرایندان در رابطه با شرایط آسفالت معابر اعتراض های زیادی داشتند که با برنامه ریزی به عمل آمده انتظار داریم سال جاری حجم بالایی آسفالت ریزی در شهر را ببینیم و قطعا این فرایند تا آخرین روز فصل کاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری برای آسفالت ریزی معابر هزینه بالایی تقبل خواهد نمود، اضافه نمود: به همین خاطر از همه دستگاه های خدمات رسان درخواست نموده ایم که در محل های اعلامی اگر برنامه حفاری دارند همگام با شهرداری کارهای خود را انجام دهند و پس از آن تاکید می کنیم به هیچ کدام از این شرکت ها اجازه حفاری نخواهیم داد.

این مسئول با اشاره به اینکه با مدیریت همگام شهری می توانیم هزینه ها را کاهش دهیم، تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها انتظار داریم سال جاری با اولویت معابر اصلی شهر، 80 هزار تن آسفالت ریزی انجام گردد.

نوری ترکمانی به ضرورت توجه به کیفیت آسفالت ریزی نیز اشاره نمود و گفت: تاکید داریم پیمانکارانی که پیروز به عقد قرارداد با شهرداری می شوند با دقت و اقدام به آسفالت ریزی نموده و کیفیت را فدای سرعت نکنند و در این رابطه سخت گیری زیادی خواهیم کرد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان با اعلام اینکه از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات آسفالت ریزی معابر شروع خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا به امروز 60 درصد عملیات انتخاب پیمانکار اجرا شده و سعی می کنیم امور را سرعت بخشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آشتی آسفالت با خیابان های زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشتی آسفالت با خیابان های زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید