استاندار مرکزی: با ادامه این فرایند آلومینیوم حتما آسیایی خواهد شد

به گزارش وبلاگ پتول، خبرنگاران/مرکزی استاندار مرکزی پس از پیروزی ارزشمند تیم فوتبال آلومینیوم اراک برابر پرسپولیس تهران در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور در رختکن این تیم حاضر شد و از کوشش مجموعه تیم آلومینیوم برای کسب این پیروزی ارزشمند تقدیر کرد.

استاندار مرکزی: با ادامه این فرایند آلومینیوم حتما آسیایی خواهد شد

سید علی آقازاده امروز دوشنبه 10 آبان با بیان اینکه مسرور هستیم تیم آلومینیوم در دومین فصل حضور در لیگ برتر انسجام لازم را کسب نموده است، اضافه نمود: به واقع از بازگشت رسول خطیبی به اراک مسرور هستیم و همه ما باید از این مربی و تیم آلومینیوم حمایت کنیم.

آقازاده ادامه داد: بی تردید تیمی که قهرمان جام حذفی و قهرمان لیگ برتر را شکست می دهد انتظارات را بالا برده و شایسته تقدیر است.

استاندار مرکزی ادامه داد: با نمایشی که تیم آلومینیوم در مقابل پرسپولیس انجام داد، حتما این تیم آسیایی خواهد شد و از بازیکنان درخواست می کنیم تمامی مواردی که از سوی کادر فنی ارائه می گردد را مثل بازی های قبل رعایت نمایند تا هر بازی بهتر از بازی گذشته باشند.

آقازاده اضافه نمود: این باشگاه مورد حمایت مجموعه ایرالکو است و از کوشش های اعضای هیئت مدیره باشگاه هم تشکر می کنیم.

در انتها این ملاقات، اعتبار پرداخت پاداش ویژه به بازیکنان و عوامل تیم فوتبال آلومینیوم بابت پیروزی برابر پرسپولیس از سوی هیئت مدیره باشگاه اعطا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استاندار مرکزی: با ادامه این فرایند آلومینیوم حتما آسیایی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار مرکزی: با ادامه این فرایند آلومینیوم حتما آسیایی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید