استقلال ظرفیت بردن گل گهر را دارد، آبی ها نباید وارد حاشیه شوند

به گزارش وبلاگ پتول، تیم فوتبال استقلال صدرنشین رقابتهای لیگ برتر در هفته بیستم این مسابقات یکی از حساس ترین بازی های فصل را در پیش دارد و فرهاد مجیدی باید در این ملاقات با تیمی ملاقات کند که راهنمایی آن با امیر قلعه نویی است.

استقلال ظرفیت بردن گل گهر را دارد، آبی ها نباید وارد حاشیه شوند

محمد نیک سیرت پیشکسوت آبی پوشان در مورد این ملاقات به وبلاگ پتول گفت: هرچقدر هم که کوشش گردد حساسیت های این بازی پایین بیاید امکان پذیر نیست و این ملاقات به صورت ذاتی حساسیت بالایی دارد که این حساسیت ارتباط زیادی هم به جدول ندارد.

وی اضافه کرد: حضور تعداد زیادی از استقلالی های سابق در این تیم اصلی ترین عامل بالا رفتن حساسیت های این بازی است و البته که قدری از این حساسیت هم کاذب است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: البته نباید از اتفاقاتی که در نیم فصل اول افتاد هم به سادگی گذشت. در نیم فصل اول سازمان لیگ مانع از حضور خارجی های استقلال در زمین شد و سپس استقلال شاکی بازیکن خارجی گل گهر شد و انتها هم توانست به همین با حکم انضباطی پیروزی 3 بر صفر را جایگزین تساوی بدون گل کرد تا از این بازی با حکم انضباطی سود ببرد و این موضوع هم قطعاً بر حساسیت های این بازی در تهران خواهد اضافه کرد.

نیک سیرت بیان داشت: به لحاظ جدولی هم این بازی برای استقلال بسیار پر اهمیت است و آنها برای حفظ فاصله 3 امتیازی شان با پرسپولیس محکوم به پیروزی در این ملاقات هستند و به اعتقاد من آبی پوشان اگر گرفتار مسائل حاشیه ای نشوند ظرفیت پیروزی در این بازی را دارند.

کارشناس فوتبال بیان داشت: گل گهر از تیم های خوب این فصل است که نقطه قوت زیاد دارد. آنها درون دروازه یک بازیکن بسیار آماده و با انگیزه مثل فروزان دارند و در مرکز میدان هم دو بازیکن خیلی خوب و تاثیر گذار مثل سعید صادقی و نوید عاشوری را در اختیار دارند. در خط حمله هم با اضافه کردن کی روش استنلی قدرت تهاجمی شان بسیار افزایش یافته و تبدیل به تیمی فوق خطرناک شده اند. در نقطه مقابل استقلال هم نقاط قوت خوب و زیادی دارد که مهم ترین آن ساختار دفاعی فوق العاده این تیم است که به راحتی تسلیم هیچ سیستم تهاجمی نمی گردد. اما آنها همچنان در نرخ تبدیل موقعیت به گل قدری ضعف دارند.

مهاجم سابق آبی پوشان توضیح داد: امیدوارم حساسیت های این بازی منجر به حاشیه سازی نگردد و در سرانجام هم نتیجه بازی بر اساس اتفاقات فوتبالی رقم بخورد. در این ملاقات هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و از حاشیه و حساسیت فاصله بگیرد و بیشتر سعی در اجرای فرامین تاکتیکی کادر فنی اش نماید بهتر نتیجه می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال ظرفیت بردن گل گهر را دارد، آبی ها نباید وارد حاشیه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال ظرفیت بردن گل گهر را دارد، آبی ها نباید وارد حاشیه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید