اسیدپاشی روی درختان در زابل

به گزارش وبلاگ پتول، نماینده مردم زابل، واقعه اسید پاشی روی درختان در این شهرستان را ناپسند ترین اقدام در حق محیط زیست توصیف کرد.

اسیدپاشی روی درختان در زابل

سیدباقر حسینی اظهار کرد:

اسید پاشی روی درختان در منطقه زابل کاری بسیار عجیب بوده است.

وی با بیان اینکه فضای سبز در سطح شهر جهت رفاه مردم ایجاد می گردد توضیح داد:

این عمل ناپسند باعث از بین رفتن فضای سبز و آسیب تماشا درختان شده است.

حسینی اظهار داشت: افراد مرتبط با کار اسید پاشی روی درختان در واقع فعالیت های شهرداری را زیر سئوال برده و در مقابل زحمات مسوولان کار شکنی نموده اند.

وی در پاسخ به سوالی درباره دستگیری احتمالی عوامل این اقدام گفت: در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با دستگیری این افراد داده نشده است.

حسینی بعلاوه در مورد مقدار خسارت های وارد شده به درختان اضافه کرد:

تعداد و مقدار خسارت مهم نیست بلکه نفس عمل زشت و ناپسند بوده است.

نرگس میرشکاری مدیر واحد فضای سبز شهرداری زابل نیز در اطلاعیه ای این اقدام ناپسند را دور از انسانیت بیان کرد.

در این اطلاعیه خطاب به مردم زابل آمده است: معضل خشکسالی چند سالی است که استانمان را در بر گرفته است و توفان های شن و گرد و غبار ناشی از این بحران بیش از یک دهه است که از مردمانمان پذیرایی و روان هموطنانمان ازاین مورد آزرده خاطر شده است.

تا این که در ماه اخیر سیلابی هامونمان را نجات و سیرابی هامون تنها نکته صحبت محفلمان بوده و ازاین برکت و لطف خداوند به شدت خشنود بودیم یک ماهی می گردد که از همکاری دوستان نهادهای مردمی با واحد فضای سبز شهرداری زابل در مورد درختکاری خیابان شهید باقری می گذرد ولی متاسفانه خبری مبنی بر خرابکاری عده ای افراد نادان و ناشناخته به اطلاعمان رسیده، که به شدت از این موضوع ناراحت و ابراز تاسف به دلیل این رفتار شنیع و ناپسند داشتم؛ فلذا به مردم عزیز و فهیم سیستان عرض می نمایم که از هدف والایمان که آبادانی سیستان می باشد به هیچ عنوان دست برنداشته و از هیچ تلاشی دریغ نمی نماییم.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "اسیدپاشی روی درختان در زابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسیدپاشی روی درختان در زابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید