امکانات و تجهیزات کوییک اتوماتیک اعلام شد

به گزارش وبلاگ پتول، همانطور که بیشتر خودروسازان جهان هر روز به محصولات کراس اوور خود اضافه می نمایند، سایپا نیز از این قافله عقب نماند و کوییک را معرفی کرد. با توجه به استقبال خریداران از خودرو کوییک پارس خودرو، این خودروساز نسخه اتوماتیک این محصول را مجددا به بازار عرضه خواهد نمود.

امکانات و تجهیزات کوییک اتوماتیک اعلام شد

این خودرو از گیربکس 4 سرعته ساخت کمپانی Punch بهره می برد که از باکیفیت ترین و بزرگ ترین سازندگان قوای محرکه در دنیا است.

سایپا کوییک که حاصل چندین سال تجربه و تبحر در دانش طراحی و ساخت خودرو است، به طور کامل به وسیله مهندسان ایرانی طراحی شده است. این محصول در کنار داشتن امکانات و تجهیزات رفاهی مدرن با استانداردهای دنیای فراوری می گردد.

تست های میدانی و کیفی این خودرو در ماه های گذشته به وسیله متخصصان این شرکت صورت گرفته است و نسخه نهایی آن در سال جهش فراوری به زودی روی خط فراوری می رود.

بیشتر بخوانید: قیمت تارا در اسناد کدال ایران خودرو درج شد

این مدل نیز از موتور 1.5 لیتری خانواده کوییک بهره می برد که از کم مصرف ترین موتورهای حال حاضر در بازار خودرو است. حداکثر توان خروجی این خودرو در تیپ اتوماتیک و دنده ای 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه است. بعلاوه، حداکثر گشتاور تیپ های مختلف خودرو کوییک 128 نیوتون متر بر 4000 دور در دقیقه است.

خودرو کوییک سایپا با وجود آپشن ها و ویژگی هایی که در دیگر خودروهای ملی دیده نمی گردد، قرار است تا رقابت خود را با سایر خودروهای خارجی مانند 206 و حتی کراس اوورهایی مانند دانگ فنگ H30 را شروع کند.

به تازگی فهرستی از تجهیزات و امکانات سایپا کوییک اتوماتیک منتشر شده که این امکانات به توضیح زیر است:

شما می توانید آخرین قیمت خرید و فروش سایپا کوییک را در بخش آگهی های خودرو در سایت وبلاگ پتول مشاهده کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "امکانات و تجهیزات کوییک اتوماتیک اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات و تجهیزات کوییک اتوماتیک اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید