تبلیغات در ماه با نصب اولین بیلبورد

به گزارش وبلاگ پتول، یک شرکت ژاپنی نوشابه برای اولین بار در دنیا در اواخر سال 2016 تبلیغات خود را با نصب بیلبوردی به روی ماه آغاز می نماید. بیلبورد تبلیغاتی این شرکت یک کپسول زمان است که می توانید پیغام تان را در آن ثبت کنید.

تبلیغات در ماه با نصب اولین بیلبورد

شرکت ژاپنی Otsuka Pharmaceutical اولین شرکتی در دنیا خواهد بود که تبلیغاتش در ماه دیده می گردد. این شرکت می خواهد یک کپسول زمان نقش بیلبورد تبلیغاتی این شرکت را برای تبلیغ نوشابه های ورزشی ایفا نماید. در واقع کپسول زمان مخزنی است که در آن پیام ها و یا اشیایی برای آیندگان قرار داده می گردد. انسان های آینده در زمان تعیین و ناتعیین آنها را باز می نمایند. هدف از این کار، معمولاً ارتباط با تاریخ نویسان آینده، مردم شناسان آینده و به طور کل با آیندگان بشر است.

در کپسول زمانی که قرار است به روی ماه نصب گردد، صفحه هایی تیتانیومی با پیام هایی از مردم دنیا قرار می گیرد. این کپسول در اواخر سال 2016 به وسیله ماه نشین Astrobotic Technology به سمت قمر طبیعی زمین خواهد رفت. ماه نشین مذکور با راکت فالکون 9 شرکت فضایی اسپیس ایکس به فضا خواهد رفت. این کپسول زمان که نامش رویای ماه گذاشته شده علاوه بر پیام های مردم دنیا پودری واقع شده است که کسانی که احتمالاً در آینده بتوانند در ماه زندگی نمایند آن را با آب مخلوط نموده و می توانند نوشابه ورزشی این شرکت ژاپنی را میل نمایند! بر اساس گزارش ها هزینه ارسال هر کیلوگرم به فضا چیزی در حدود 1/2 میلیون دلار است. این شرکت ژاپنی با راه اندازی یک سایت امکان ثبت پیام های مردم در کپسول زمان را ممکن می سازد.

منبع: شهر خبر

گردآوری و تنظیم: تحریریه وبلاگ پتول

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "تبلیغات در ماه با نصب اولین بیلبورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات در ماه با نصب اولین بیلبورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید