خبرنگاران استقرار 51 چادر هلال احمر برای آموزش پیشگیری از کرونا در خوزستان

به گزارش وبلاگ پتول، اهواز-خبرنگاران- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 51 چادر اطلاع رسانی و آموزش پیشگیری از ویروس کرونا در سطح استان برای آموزش مردم توسط هلال احمر مستقر شده است.

خبرنگاران استقرار 51 چادر هلال احمر برای آموزش پیشگیری از کرونا در خوزستان

علی خدادادی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پتول بیان نمود: جمعیت هلال احمرخوزستان به عنوان معین وزارت بهداشت در استان با شیوع ویروس کرونا در کشور همگام با نیروهای بهداشت و درمان، به برنامه ریزی برای پیشگیری و آموزش مردم اقدام کرده است.

وی گفت: چادرهای اطلاع رسانی که در استان دایر شده با کمک جوانان داوطلب و برای آموزش هر چه بیشتر مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: در مبادی ورودی استان امدادگران هلال احمر با همکاری نیروهای بهداشت و درمان به بیماریابی پرداختند.

خدادادی اضافه کرد: با تلاشی که در راستای آموزش اجرا شده و با تولید محتوا در فضای مجازی برای کاهش خطرپذیری و استقرار در خانه و جلوگیری از حضور در مناطق پرجمعیت امیدواریم تا حد امکان از انتشار این ویروس جلوگیری کنیم.

بر اساس اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ،از زمان شروع اپیدمی ویروس کرونا در استان تا به امروز 50 مورد ابتلای قطعی در استان خوزستان به ثبت رسیده است که 12 نفر از آنان فوت شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استقرار 51 چادر هلال احمر برای آموزش پیشگیری از کرونا در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استقرار 51 چادر هلال احمر برای آموزش پیشگیری از کرونا در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید