خبرنگاران سرمربی ذوب آهن: روی اشتباهات فردی باختیم

به گزارش وبلاگ پتول، اصفهان- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در دیدار مقابل پیکان، کنترل بازی در دست ما بود ولی در ادامه، روی اشتباهات فردی بازیکنان خود نتیجه را واگذار کردیم.

خبرنگاران سرمربی ذوب آهن: روی اشتباهات فردی باختیم

لوکا بوناچیچ شامگاه شنبه در نشست خبری مجازی بعد از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران اضافه کرد: من هنوز متوجه نشدم که در دیدار امشب چه اتفاقی افتاد و چرا این بازی را واگذار کردیم زیرا تیم ما یک بر صفر جلو بود و بازیکنان ذوب آهن کنترل بازی را در دست داشتند اما اشتباهات فردی باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه تیم حریف روی توپ های بلند کار می کرد و فوتبال خوبی ارائه نکرد، گفت: در کل، ما سه امتیاز این بازی را به تیم حریف هدیه کردیم و جهت پیکان را گشودیم تا پیروز میدان شود.

بوناچیچ با بیان اینکه فقط هفت روز است بعنوان سرمربی ذوب آهن، هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، اعلام کرد: هنوز روی بازیکنان خود احاطه کامل ندارم و در حال شناسایی آنها هستم ولی به این تیم اعتماد کامل دارم و نباید این باخت ها باردیگر تکرار شود.

سرمربی ذوب آهن شرح داد: بازیکنان تیم ما هم باید احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند و خود را نشان دهند و برای کسب پیروزی، تلاش خود را مضاعف کنند.

بوناچیچ با بیان اینکه تیم ذوب آهن هفت بازی فینال در پیش رو دارد، گفت: به آینده فکر می کنم و به تیمم امیدوار هستم و مطمئنم از این بحران خارج خواهیم شد.

دیدار تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان از هفته 23 لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:45 شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار گشت و در انتها، تیم پیکان در یک بازی برتر با نتیجه چهار بر یک تیم ذوب آهن را با مربی جدید خود لوکا بوناچیچ شکست داد.

با این نتیجه، ذوب آهن اصفهان با 22 امتیاز در رتبه 11 جدول لیگ برتر باقی ماند و پیکان با 18 امتیاز به رده پانزدهم صعود کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی ذوب آهن: روی اشتباهات فردی باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی ذوب آهن: روی اشتباهات فردی باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید