دوره تخصصی شناسایی نیازهای فناورانه در اردبیل برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پتول، خبرنگاران/اردبیل مدیر اجرایی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل از برگزاری دوره تخصصی شناسایی نیازهای فناورانه اطلاع داد.

دوره تخصصی شناسایی نیازهای فناورانه در اردبیل برگزار می گردد

اسماعیل صبوری در گفت وگو با وبلاگ پتول اظهار کرد: این دوره آموزشی به مدت سه روز متوالی (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه) از هفتم تا نهم آذرماه 1400 در محل سالن همایش های مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل برگزار می گردد.

وی با اشاره به سرفصل های این دوره تخصصی اضافه نمود: روز اول تشریح مدل و مفاهیم اجرا شده و حضور در واحد صنعتی، مشاهده، مصاحبه و مستندسازی در روز دوم انجام می گردد تا شرکت نمایندگان به صورت عملی با این مراحل آشنا شده و روز سوم هم ارائه مستندات فناورانه و برطرف اشکالات احتمالی انجام خواهد شد.

صبوری با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در این دوره 6 آذرماه است، توضیح داد: دوره برای مشاوران مستقر در کلینیک کسب وکار استان اردبیل به صورت رایگان بوده و علاقه مندان آزاد می توانند با استفاده از تخفیف و بهره مندی از یارانه حمایتی در دوره شرکت نموده و گواهینامه دریافت نمایند.

مدیر اجرایی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل با بیان اینکه شرکت نمایندگان این دوره آموزشی در صورت کسب امتیاز لازم علاوه بر دریافت گواهینامه، مجاز به انجام پروژه های شناسایی و مستندسازی و برطرف نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی خواهند بود، توضیح داد: این دوره به وسیله سازمان مدیریت صنعتی اردبیل و با همکاری سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دوره تخصصی شناسایی نیازهای فناورانه در اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره تخصصی شناسایی نیازهای فناورانه در اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید