دیبالا خواستار پیوستن پل پوگبا به یوونتوس

به گزارش وبلاگ پتول، پائولو دیبالا ستاره یوونتوس خواستار پیوستن پل پوگبا به این تیم شده و می گوید دوست دارد دوباره در کنار پوگبا بازی کند.

دیبالا خواستار پیوستن پل پوگبا به یوونتوس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پتول، پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس خواستار پیوستن پل پوگبا ستاره منچستریونایتد که پیش از این سابقه بازی در یووه را داشته، به این تیم شده و می گوید امیدوار است در آینده باز هم بتواند در کنار پوگبا بازی کند.

دیبالا با پیراهن یوونتوس یک فصل در کنار پوگبا بازی نموده ولی ستاره فرانسوی بعد از آن، در سال 2016 بیانکونری را ترک کرد تا دوباره به تیم سابقش منچستریونایتد ملحق گردد. از آن موقع تا امروز بارها از احتمال بازگشت پوگبا به یوونتوس صحبت شده و سال جاری هم شایعاتی در این باره وجود دارد. البته به جز یوونتوس از رئال مادرید هم به عنوان یکی از گزینه های محتمل انتقال پوگبا نام برده شده است.

دیبالا در مصاحبه با وبسایت یوفا با اشاره به پیراهن منچستریونایتدِ پل پوگبا که آن را در چمپیونزلیگ 2018 از ستاره فرانسوی گرفته گفت: من نمی توانم این پیراهن را نبینم. این پیراهن منچستر است، پیراهن دوستم پل. کسی که من هم به عنوان یک دوست و هم به عنوان یک فوتبالیست تحسینش می کنم. من این شانس را داشتم که روزهای خوبی را در کنار او سپری کنم و امیدوارم که دوباره بتوانم شاهد تکرار آن روزها باشم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دیبالا خواستار پیوستن پل پوگبا به یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیبالا خواستار پیوستن پل پوگبا به یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید