رسم تازه شکست، سرمربی فراعنه هم حاضر به مصاحبه نشد

به گزارش وبلاگ پتول، سرمربی تیم ملی والیبال مصر پس از شکست مقابل ایران حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

رسم تازه شکست، سرمربی فراعنه هم حاضر به مصاحبه نشد

چهارمین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان دنیا امروز (دوشنبه هفتم شهریور) با 6 ملاقات در دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری شد و از ساعت 20 تیم به وقت تهران، تیم ملی ایران به مصاف مصر رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

در خاتمه این مسابقه حسن ابراهیم کامل سرمربی تیم ملی والیبال مصر حاضر به انجام مصاحبه با وبلاگ پتول نشد و بدون مصاحبه با رسانه ها سالن مسابقه را ترک کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که سرمربیان و بازیکنان هر دو تیم موظف به عبور از میکسد زون و انجام مصاحبه با رسانه ها هستند.

نمایندگان رسانه های حاضر در مسابقات نسبت به این موضوع اعتراض خود را به مسئولان رسانه ای این دوره از مسابقات اعلام کردند.

لازم به ذکر است در خاتمه ملاقات ایران و آرژانتین نیز مارسلو مندز حاضر به انجام مصاحبه با وبلاگ پتول نشده بود.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی مردان دنیا دوشنبه شب هفتم شهریور مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی گردد.

تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت 20 روز چهارشنبه نهم شهریورماه به وقت تهران و در سومین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف هلند می رود که صدرنشین گروه در این مسابقه معین خواهد شد.

وبلاگ پتول ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رسم تازه شکست، سرمربی فراعنه هم حاضر به مصاحبه نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسم تازه شکست، سرمربی فراعنه هم حاضر به مصاحبه نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید