سرمایه گذاری 170 میلیون دلاری جنرال موتورز در کارخانه اوشاوا حدود 300 موقعیت شغلی را نجات خواهد داد

به گزارش وبلاگ پتول، شرکت جنرال موتورز کانادا اعلام نموده که 170 میلیون دلار در کارخانه اوشاوا در انتاریو سرمایه گذاری خواهد نمود تا این مرکز را از حالت فراوری وسایل نقلیه به واحد پرس کاری، مونتاژ و تست خودروهای اتوماتیک تبدیل نماید.

سرمایه گذاری 170 میلیون دلاری جنرال موتورز در کارخانه اوشاوا حدود 300 موقعیت شغلی را نجات خواهد داد

Travis Hester، رئیس شرکت جنرال موتورز کانادا می گوید این اقدام حدود 300 شغل از 2،600 موقعیت شغلی در این کارخانه را نجات خواهد داد. Hester این موضوع را در یک کنفرانس خبری اظهار داشت و اضافه نمود: این کارخانۀ تغییر شکل یافته، پتانسیل رشد و جذب مشاغل بیشتری را دارد چرا که این مرکز مشتریان جدیدی را جذب می نماید.

شرکت GM در ماه نوامبر گذشته اظهار داشت فراوری در این کارخانه تا انتها سال 2019 متوقف خواهد شد و این امر بر موقعیت شغلی 2،600 کارگر تاثیرگذار خواهد بود.

Hester در این باره به وبلاگ پتول گفت:سایت Oshawa فراوری خودرو را تا انتها سال 2019 متوقف خواهد کرد، اما 22 هکتار از این کارخانه به یک مرکز آزمایشی برای تست خودروهای اتوماتیک و دیگر وسایل نقلیه پیشرفته تبدیل خواهد شد که به توسعه مرکز فنی کانادا در آینده نزدیک یاری خواهد کرد.

اتحادیه می گوید این توافق هنوز کامل نیست

Dias رئیس اتحادیه کارگران کانادا که یک کمپین رسانه ای بر علیه GM را در ماه مارس به حالت تعلیق درآورد، در حالی که با شرکت های خودروساز گفت و گویی سازنده انجام داده، این توافق را مبتکرانه و یک پیروزی جزئی خواند، اما تایید کرد که هنوز تا راه چاره نهایی فاصله دارد. Dias بارها وعده داده بود برای حفظ و برپایی این کارخانه کوشش می نماید.

این اتحادیه گفته است که این شرکت، کار فراوری خودرو در Oshawa را فراتر از انتها سال انجام نخواهد داد، اما اذعان کرد که پتانسیل تغییر عملیات برای حفظ بعضی مشاغل وجود دارد.

شرکت GM کانادا مراکز فعالیت شغلی ایجاد می نماید

طبق بیانیه مشترکی از سوی GM Canada و Unifor، این شرکت مکان های دیگری را در انتاریو برای دیگر تاسیسات، در اختیار افرادی که تحت تاثیر این تغییرات قرار می گیرند می گذارد و برای کارکنان واجد شرایط بسته های بازنشستگی در نظر گرفته است.

در این بیانیه آمده است که شرکت جنرال موتورز در ماه ژوئن در Oshawa یک مرکز فعالیت های شغلی ایجاد خواهد کرد تا به کارکنان در برنامه ریزی برای آینده شان یاری کند. این مرکز به وسیله شرکت جنرال موتورز، Unifor و دولت انتاریو حمایت خواهد شد و مهارت های کارکنان را با شرایط مورد نظر کارفرمایان تطبیق می دهد.

بسیاری از کارگران هنوز با آینده نامعلومی روبرو هستند

Todd Smith، وزیر اشتغال، تجارت و توسعه مالی انتاریو اظهار داشت که این خبر خوبی برای اوشاوا و منطقه Durham است. وی اضافه نمود:ما خوشحالیم که این مکان تاریخی به اسم مرکزی برای فراوری قطعات خودرو، نوآوری های تکنولوژیک و رشد مالی منطقه ای ادامه خواهد داد. در حالی که این قرارداد گام مثبتی است، اما بسیاری از کارگران هنوز با آینده نامطمئنی روبرو هستند چرا که این کارخانه در حال کاهش نیرو است.

Smith گفت مرکز آموزش های استخدامی استان از کارگرانی که به هر علت شغل خود را از دست بدهند حمایت خواهد کرد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "سرمایه گذاری 170 میلیون دلاری جنرال موتورز در کارخانه اوشاوا حدود 300 موقعیت شغلی را نجات خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 170 میلیون دلاری جنرال موتورز در کارخانه اوشاوا حدود 300 موقعیت شغلی را نجات خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید