صفایی: وزیر جهاد رخوت موجود در معاونت دام جهاد کشاورزی را سریع تر حل نماید

به گزارش وبلاگ پتول، کننده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر جهاد کشاوری انتظار دارم تا رخوتی که در معاونت دام این وزارتخانه وجود دارد را سریع تر حل کنند.

صفایی: وزیر جهاد رخوت موجود در معاونت دام جهاد کشاورزی را سریع تر حل نماید

به گزارش وبلاگ پتول، محمد صفایی دلوئی در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از رییس جمهور و وزیر بهداشت به خاطر بالا بردن تزریق دز واکسن کرونا، بیان نمود: همینطور از وزیر صمت هم به خاطر تعدیل قیمت سیمان تشکر می کنم و این انتظار در پتروشیمی و فولاد هم وجود دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: انتظارم از دکتر ساداتی نژاد این بود که رخوتی که در معاونت دام جهاد کشاورزی وجود دارد، سریع تر حل کنند. آقای دکتر رضایی اصلا شایسته این جایگاه نیست. 10 ماه قبل قرار بود به ما ظرفیت یک هفته زنجیره شترمرغ را بدهند که 300 روز گذشت و این کار را انجام ندادند. در بحث جوجه یکروزه هم همین مشکل وجود دارد و هیچ مرغداری جوجه یکروزه 4200 تومانی نمی گیرد. همچنین نهاده های دامی هم مشکل دارند.

کننده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بحث قنات ها که در فصل بهار سیل آمد، همچنان قنات نوغاب و بهاباد دچار مشکل است و هم از معاونت آب و خاک وزارت کشاوری انتظار داریم که مشکل را حل کنند.

صفایی در خاتمه گفت: در بحث حق النظاره چاه های کشاورزی در این سال خشک فشار زیادی به کشاورزان وارد می شود که از وزیر نیرو تقاضا دارم این موضوع را چاره اندیشی کنند و حداقل این است که در این شرایط تقسیط شود تا فشار مضاعفی به کشاورزان وارد نشود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صفایی: وزیر جهاد رخوت موجود در معاونت دام جهاد کشاورزی را سریع تر حل نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفایی: وزیر جهاد رخوت موجود در معاونت دام جهاد کشاورزی را سریع تر حل نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید