اخبار سیاسی

آنالیز شایعه عجیب؛ انتقام از تلویزیون؟

روزنامه شرق نوشت: همه چیز از یک برنامه تلویزیونی آغاز شد؛ مجری به دوربین زل زد و گفت که شاید تعجب کنید، ولی محتمل است دربی 102 در کشور قطر برگزار گردد. همین جملات کافی بود تا همه چیز از شایعه تا مرز واقعیت پیش برود. طولی نکشید که خبرگزاری های مختلف این شایعه...

18 شهریور 1402

تفاهم نامه صادرات خودروی ایرانی به عمان امضا شد

تفاهم نامه همکاری در زمینه صادرات خودرو از ایران به عمان و صادرات مجدد به سایر بازارهای ثالث بین مقامات دو کشور به امضاء رسید.

10 خرداد 1402

واکنش هلال احمر درباره حمله مردم برای دریافت چراغ نفتی در تربت جام ، ما صرفا تامین کننده والورها بودیم

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر درباره اتفاقات پیش آمده در توزیع چراغ والوور نفتی در شهرستان تربت جام توضیحاتی ارائه کرد.

16 بهمن 1401

رونق مالی در کاشان و آران و بیدگل خصوصا در شب

شهرستان کاشان و شهرستان آران و بیدگل بنابر گفته دستیار رئیس سازمان فضایی، به علت آسمان زیبایی که خصوصا در شب دارند، به یکی از مکان های مهم برای اختر شناسی بدل شده اند. این خبر در بخش ستاره شناسی در کاشان و آران و بیدگل جای دارد.

28 دی 1401

لغو ویزای ایران با بعضی کشورها روی میز دولت

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست با اعضای جامعه تورگردانان درباره طرح لغو ویزا ایران با بعضی از کشورها، گفت: روی این که با کدام کشور باید لغو ویزا گردد برنامه ریزی کردیم، جلسات کارشناسی گذاشتیم و نظرات افراد مختلف احصا شده و دلایل اقدام...

22 دی 1401

وزارت امور خارجه آماده هرگونه همکاری برای توسعه تجارت پسته دامغان است

وزیر امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه آمادگی دارد در چهارچوب دیپلماسی کشاورزی و تجارت، برای توسعه تجارت پسته دامغان، با استفاده از ظرفیت خود هرگونه همکاری را با دست اندارکاران تجارت این محصول به عمل آورد.

29 مهر 1401

کشف مومیایی نفرتیتی همسر آخناتون حقیقت دارد؟

باستان شناسان برای سال ها در پی مقبره ملکه نفرتیتی گشتند؛ اما در نهایت به هیچ نتیجه ای نرسیدند. حالا یک مصرشناس معروف به نام زاهی حواس ادعا می کند که توانسته مومیایی این زن زیبا را پیدا کند.

5 مهر 1401

آیا فضانورد شدن خطرناک است؟

شاید آرزوی همه در کودکی یا نوجوانی سفر به فضا باشد اما این آرزو در بزرگسالی گاهی جای خود را به ترس می دهد زیرا خیلی ها سفر به فضا را به عنوان سفری بی بازگشت تصور می نمایند. اما برای فائق آمدن بر این ترس، بهتر است با خطرات فضانورد شدن به صورت جدی و علمی آشنا...

17 مرداد 1401

نینتندو از موفقیت تجاری بزرگ سوییچ برای توسعه بازی هایش استفاده می نماید

نینتندو اعلام نموده است که موفقیت بزرگ و غیرمنتظره سوییچ باعث شده تا این شرکت بتواند در فرصت های تجاری تازهی سرمایه گذاری کند، این فرصت های تجاری تازه شامل 880 میلیون دلار بودجه برای بخش توسعه بازی خواهد بود.

22 تیر 1401

نشست پیری زودرس انقلاب از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار می گردد

نشست پیری زودرس انقلاب به روایت پیغام فضلی نژاد، مدیر مسئول مجله نقد اندیشه از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

16 تیر 1401

صداقت: جامعه پزشکی را در موضوع تعرفه های تشخیصی به بازی گرفته اند ، واکنش به ادعای یک وزیر

عضو شورای عالی نظام پزشکی، تأخیر در اعلام تعرفه ها را موجب ضرر و زیان جامعه پزشکی دانست.

26 خرداد 1401

برنامه های ویژه وزارت علوم برای تحول در وزارت علوم، 50 درصد مباحث دانشگاهی صرفا تئوری است

معاون آموزشی وزارت علوم از برنامه های ویژه این وزارتخانه برای تحول در نظام آموزشی اطلاع داد و گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور نیازمند مهارت های بیشتری برای جذب در بازار کار هستند، در حال حاضر 50 درصد مباحث دانشگاهی صرفا تئوری...

23 خرداد 1401

ستاری: رسوخ فرهنگ دانش بنیان در کشور را دنبال می کنیم

خبرگزاری خبرنگاران-با حضور معاون مالی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، برنامه ها و راهکارهای رسوخ اقتصاد دانش بنیان در دستگاه ها و بخش های گوناگون مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

21 خرداد 1401

به زودی الگوی راهبری مدارس سمپاد تدوین و ارائه می گردد

خبرگزاری خبرنگاران-وزیر آموزش و پرورش: اغلب مدارس پرورش استعداد های درخشان به سمت کنکور محوری می فرایند، لذا باید در اسرع وقت الگوی راهبری مدارس پرورش استعداد های درخشان تدوین و ارائه گردد تا این رویه اصلاح گردد.

20 خرداد 1401

ابلاغ مراتب ثبت ملی 5 میراث ناملموس به استاندار ایلام

قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی مراتب ثبت ملی پنج میراث ناملموس را به استاندار ایلام ابلاغ کرد.

12 خرداد 1401

تیم هندبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد، صعود به مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگاران، هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 6 تیم از دوم فروردین در تهران شروع و تا هشتم فروردین ماه 1400 پیگیری شد.

28 اردیبهشت 1401

نخستین خط فراوری واکسن تب برفکی ایران ساخت رونمایی شد

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزیر جهاد کشاورزی و استاندار البرز نخستین خط فراوری واکسن تب برفکی ایران ساخت مطابق استاندارد GMP رونمایی شد.

20 اردیبهشت 1401

برنامه پیامبر مهربانی روی موج سلامت

تهران (پانا) - رادیو سلامت به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) ویژه برنامه ای با نام پیامبر مهربانی روز سه شنبه 10 اسفند روانه آنتن می نماید.

14 اردیبهشت 1401

نوری: شعار اصلی دولت مردمی سازی است ، طرح نظام پرداخت همسان کارکنان دولت سال آینده اجرایی می گردد

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح نظام پرداخت همسان کارکنان دولت تدوین و در سال 1401 اجرایی خواهد شد.

8 اردیبهشت 1401

آتش سوزی علت کندی اینترنت تهران اعلام شد

آتش سوزی در یکی از ساختمان های شرکت ارتباطات برای ساعاتی اینترنت را دچار اختلال کرد.

5 اردیبهشت 1401
تعداد: (173)